آفتاب

کشف محموله 8 میلیاردی مواد محترقه در قم

کشف محموله 8 میلیاردی مواد محترقه در قم

رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان قم از کشف محموله بزرگ موادمحترقه به ارزش حدود هشت میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه قم، سرهنگ فراهانی روز شنبه سوم اسفندماه با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات قم حین کنترل خودروهای عبوری در محور "سلفچگان" به یک دستگاه کامیون اویکو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: این کامیون حامل مخزن جعلی حمل گازهای صنعتی بود که پس از ضد و نقیض‌گویی‌های راننده و اطمینان از جعلی بودن مخزن و ارائه بارنامه جعلی، توسط ماموران توقیف و 90 کیسه موادمحترقه از آن کشف شد.

به گفته وی راننده و سرنشین کامیون قصد داشتند این موادمحترقه را از یکی از استان‌های جنوبی کشور به استان همجوار قم انتقال دهند.

فراهانی با بیان اینکه علاوه بر موادمحترقه مکشوفه 18 کارتن انواع عطر با مارک‌های مختلف که در این مخزن جاسازی شده بود، کشف شد، ادامه‌داد: ارزش ریالی بار خودرو حدود هشت میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان قم با اشاره به اینکه قصد این افراد فروش و پخش این موادمحترقه و آتش‌زا برای چهارشنبه پایانی سال است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

فراهانی با تاکید بر اینکه هدف پلیس آرامش مردم است، گفت: مردم می‌توانند علاوه بر تماس از طریق شماره 110، هرگونه اطلاعات و اخبار خود را با شماره تلفن 2183110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

کد N138953

وبگردی