آفتاب
با حضور در یک برنامه تلویزیونی؛

جهانگیری نحوه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و فازدوم هدفمندی را تشریح می‌کند 

جهانگیری نحوه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و فازدوم هدفمندی را تشریح می‌کند 

معاون اول رییس جمهور شامگاه فردا (یکشنبه) با حضور در برنامه زنده تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری حضور خواهد یافت و برنامه‌های اقتصادی دولت به ویژه نحوه اجرایی كردن سیاست‌های كلی ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اجرای گام دوم طرح هدفمندسازی یارانه‌ها را مطرح كند.

به گزارش خبرگزاری مهر،  اسحاق جهانگیری قرار است در این گفتگوی تلویزیونی، برنامه‌های اقتصادی دولت به ویژه نحوه اجرایی كردن سیاست‌های كلی ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اجرای گام دوم طرح هدفمندسازی یارانه‌ها را مطرح كند.
 
معاون اول رییس جمهور همچنین در هفته جاری در سه جلسه مربوط به مسائل و مشکلات استان تهران، ایمنی زیستی و موضوع بحران آب شرکت خواهد کرد. 
 
جهانگیری صبح دوشنبه با حضور در استانداری تهران، در نشست شورای اداری استان که با هدف بررسی مشکلات عمومی تهران همچون ترافیک، آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت. 
 
شرکت در جلسه شورای عالی آب و بحث و بررسی پیرامون مشکلات و بحران این مایع حیاتی و همچنین حضور در نشست شورای ملی ایمنی زیستی از دیگر برنامه‌های روز دوشنبه جهانگیری است. 
 
گفتنی است وزیر بازرگانی جمهوری خلق چین نیز عصر امروز (شنبه)‌ ملاقاتی با معاون اول رییس جمهور کشورمان خواهد داشت تا در خصوص روابط دو جانبه و توسعه همکاری‌های تهران – پکن با دکتر جهانگیری گفتگو کند. 
کد N138901

وبگردی