آفتاب

کشف 20 فقره سرقت در تبریز

کشف 20 فقره سرقت در تبریز

رئیس پلیس انتظامی کلان‌شهر تبریز از دستگیری سارق و مالخران اموال مسروقه و کشف 20 فقره سرقت در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، سرهنگ «یعقوب حاذق» در جمع خبرنگاران گفت: برابر گزارش کلانتری 17 تبریزدر پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و داخل خودرو در شهرک باغمیشه، کشف و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عوامل انتظامی کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: در اثنای بررسی و رسیدگی به موضوع، فردی با مراجعه به کلانتری بیان کرد فرد ناشناسی گوشی تلفن بنده را به زور از دستم گرفته است که درصورت مشاهده‌ وی را می‌شناسم و با ارائه‌ی نشانه‌هایی از سارق موبایل مشخص شد سارق داخل خودروها و منزل با رباینده‌ی گوشی هم‌خوانی دارد.

سرهنگ حاذق گفت: برابر اخبار واصله به کلانتری مذکور مبنی بر اینکه متهم مورد نظر در شهرک باغمیشه در حال شکستن شیشه مغازه‌ای است سریعاً عامل گشت کلانتری به محل هدایت و با استفاده ازشیوه‌های پلیسی متهم به هویت( ی- م) دستگیر و در اختیار عوامل تجسس قرار گرفت و در تحقیقات اولیه به 20 فقره سرقت اعتراف کرد که عوامل انتظامی برای شناسایی محل‌های سرقت و مالباختگان به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه‌ی تحقیقات چند مالخر نیز شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر و شماری از اموال مسروقه کشف و چند نفراز مالباختگان نیز شناسایی و طی صورت جلسه‌ای اموال مسروقه مسترد شد و متهم با تشکیل پرونده برای ادامه‌ی رسیدگی به پلیس آگاهی استان تحویل شد.

انتهای پیام

کد N138804

وبگردی