آفتاب

آمادگی ناوگان حمل و نقل فارس برای جابه‌جایی 1.5 میلیون مسافر در نوروز

آمادگی ناوگان حمل و نقل فارس برای جابه‌جایی 1.5 میلیون مسافر در نوروز

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس گفت: ناوگان حمل و نقل در استان آمادگی جابه‌جایی 1.5 میلیون مسافر را در ایام پایانی سال و نوروز سال 93 را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی فارس، «احمد خواست‌خدایی» امروز(شنبه 3 اسفندماه)، در دومین جلسه‌ی ستاد جابه‌جایی مسافران نوروزی 93، افزود: 115 شرکت حمل و نقل مسافر، متشکل از 4600 دستگاه انواع اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه، در سطح استان فارس فعال است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های فارس گفت: بیش از 11 هزار راننده در سطح استان خدمت‌رسانی می‌کنند و خدمات مسافربری، در 19 پایانه، ارائه می‌شود.

خواست‌خدایی با اشاره به ضرورت تهیه‌ی برنامه‌ای منسجم توسط مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافربری برای ارتقاء کیفی خدمات، گفت: باید با خلاقیت، راهکارهای جدید را در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران یافت.

وی ضرورت تقویت باجه‌های فروش بلیت و افزایش تعداد کمی این باجه‌ها در نقاط مختلف شهر شیراز و استان، گفت: لازم است برنامه‌ریزی برای افزایش فروش اینترنتی بلیت، در ایام نوروز، انجام شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس با تأکید بر اینکه هیچ شرکتی اجازه‌ی صدور صورت وضعیت برای رانندگان فاقد کارت هوشمند را ندارد، از هموطنان خواست برای تهیه‌ی بلیت از یازدهم لغایت هجدهم اسفندماه، با مراجعه به نشانی اینترنتی، www.mosafer.ir یا دفاتر فروش بلیت در سطح شهرها و پایانه‌های مسافربری، اقدام کنند.

انتهای پیام

کد N138427

وبگردی