آفتاب

جشنواره ملی قیر طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود

جشنواره ملی قیر طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود

جشنواره ملی قیرطبیعی، 25 اردیبهشت سال آینده به میزبانی جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، روابط عمومی جهاد دانشگاهی کرمانشاه اعلام کرد: این جشنواره با تلاش‌های معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه که مسئول دبیرخانه کانون ملی هماهنگی دانش و صنعت قیر طبیعی است، روز 25 اردیبهشت 1393 در محل سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار می‌شود.

عمده اهداف این جشنواره نیز تصویب و نهایی سازی نقشه راه کانون هماهنگی دانش وصنعت فرآوری قیرطبیعی، هم اندیشی به منظور ایجاد و افزایش ارزش افزوده در صنعت قیر طبیعی کشور و ایجاد فضایی جهت رایزنی صاحبنظران، اندیشمندان، صاحبان صنعت و مدیران در عرصه تولید محصول اعلام شده است.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، در این رخداد علمی در قالب بخش‌های مسابقه، سخنرانی‌های علمی و پانل تخصصی به بحث و تبادل نظر پیرامون دستاوردهای محققین و نمایش فعالیت‌های فناورانه در حوزه قیر طبیعی پرداخته می‌شود.

برای برپایی هرچه بهتر و اثر گذارتر این جشنواره هم اکنون هشت کمیته مختلف اجرایی و یک کمیته علمی مسئولیت پیگیری و اجرای برنامه‌ها را عهده دار شده‌اند.

استاندار کرمانشاه، رئیس جشنواره ملی قیر طبیعی‌ است.

سخنرانی‌های متعدد علمی برای این جشنواره در حوزه‌های اکتشاف–استخراج، پژوهش و فنآوری، فرآوری-تولید و بازرگانی تدوین و برنامه ریزی شده است.

همچنین در این جشنواره پانل‌های تخصصی با حضور صاحب نظرانی در بخش بازرگانی، سرمایه گذاری، پژوهش و فن آوری، صاحبان معادن و فعالان عرصه تولید و فرآوری و به منظور بررسی چالش‌ها و ارائه راهکار در صنعت قیرطبیعی کشور برگزار خواهد شد.

قرار است در این جشنواره برترین‌های صنعت قیرطبیعی در حوزه‌های استخراج- اکتشاف، پژوهش- فن آوری، فرآوری- تولید و بازرگانی انتخاب و از آنان تجلیل شود.

انتهای پیام

کد N138184

وبگردی