آفتاب
حاضری به ایسنا خبر داد

شورای مرکزی جدید انجمن اسلامی دانشگاه‌ها برگزیده شدند

شورای مرکزی جدید انجمن اسلامی دانشگاه‌ها برگزیده شدند

شورای نمایندگان انجمن اسلامی دانشگاه‌ها، شورای مرکزی این تشکل را انتخاب کرد.

علی‌محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: جلسه شورای نمایندگان انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها برگزار شد و در این جلسه اعضای شورای مرکزی این تشکل سیاسی به مدت دو سال برگزیده شدند.

وی در ادامه افزود: اعضای شورای مرکزی جدید انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها عبارتند از نجفقلی حبیبی، علی‌محمد حاضری، محسن رهامی، غلامرضا ظریفیان، رکن‌الدین افتخاری، شجاع‌پوریان، کوهی، فرهاد درویش، عرب، فرجی‌ها، صارمی و خانم‌ها احمدی‌پور و آذرنیا. همچنین دکتر حاتمی و محقر به عنوان اعضای علی‌البدل این تشکل برگزیده شدند.

این فعال سیاسی با بیان این‌که انتخاب دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها به عهده شورای مرکزی گذاشته شده است، اظهار کرد: در اولین جلسه این شورا که در هفته جاری یا هفته بعد برگزار می‌شود دبیرکل این تشکل انتخاب خواهد شد.

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه‌ها در ادامه با اشاره به این‌که در این جلسه نماینده وزیر، نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین علی یونسی هم حضور داشتند، اظهار کرد: نمایندگان انجمن در دانشگاه‌های مختلف گزارشی از وضعیت موجود و مشکلات و انتظارات و مطالبات دانشگاهیان را مطرح کردند.

حاضری همچنین گفت: دانشگاهیان در این جلسه گلایه‌هایی مطرح کرده و از دولت خواستند هر چه بیشتر در تغییر فضای امنیت دانشگاه‌ها و تحقق رویکردهای اعتدالی همت کند.

این فعال سیاسی در پایان اظهار کرد: سازوکارهای حفظ اتحاد و انسجام اصلاح‌طلبان هم در دستور جلسات بود که در پایان اعضا به این نتیجه رسیدند که تبادل و تعامل هر چه بیشتر احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب حول محور شخصیت‌ها و بزرگان اصلاح‌طلب و ممانعت از ورود به موضوعات تنش‌آفرین می‌تواند به حفظ انسجام اصلاح‌طلبان کمک کند.

انتهای پیام

کد N138101

وبگردی