آفتاب
شهردار تبریز:

تبریز باید دگرگون و متحول شود

تبریز باید دگرگون و متحول شود

مدیریت شهری تبریز با تکیه بر اعتماد و اعتقادی که مردم و سرمایه گذاران به این مجموعه دارند در راستای تحقق این هدف گام برخواهد داشت./ مدیریت جهادی اصل اجتناب ناپذیر آبادانی شهر است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: برای اینکه تبریز سال آینده به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شود مدیریت جهادی و تلاش همگانی اصل اجتناب ناپذیر توسعه و آبادانی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که در جمع مدیران شهری تبریز گفت: مدیریت جهادی با مدیریت علمی و با برنامه اتفاق می‌افتد و این کار همت و تلاش همگانی و شبانه روزی را می‌طلبد.
وی با اشاره به اهمیت کلمه جهاد خاطر نشان کرد: به نظر من جهاد یعنی تلاش تا پای جان و ما برای اینکه بتوانیم به حماسه اقتصادی دست یابیم باید تا پای جان تلاش کنیم و تحقق این امر چیزی نمی‌طلبد جز مدیریت جهادی و سعی در این راه حماسه ساز، تا امکان توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر امکان پذیر شود.
نجفی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم به مدیریت جهادی دست یابیم باید هماهنگی‌ها و همکاری‌های فرا سازمانی داشته باشیم که با مدیریت هماهنگ واحد شهری این امر محقق می‌شود.
وی با اشاره به تلاش جهادی مدیریت شهری تبریز برای دستیابی علمی و عملی به اهداف چشم انداز توسعه و آبادانی پایدار تبریز افزود: تبریز باید دگرگون و متحول شود و مدیریت شهری تبریز با تکیه بر اعتماد و اعتقادی که مردم و سرمایه گذاران به این مجموعه دارند در راستای تحقق این هدف گام برخواهد داشت.

کد N137700

وبگردی