آفتاب

اوباش شناسنامه‌دار البرز زیر ذره بین پلیس‌

اوباش شناسنامه‌دار البرز زیر ذره بین پلیس‌

فرمانده نیروی انتطامی استان البرز از اجرای طرح رصد و کنترل مستمر اراذل و اوباش شناخته شده و شناسنامه‌دار این استان خبر داد.

سردار احمد علی گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، گفت: طرح رصد و کنترل اراذل مشهور و اوباشی که دارای چندین سابقه کیفری هستند، از ابتدای سال تا کنون در سراسر کشور از جمله استان البرز درحال اجراست.

وی افزود: این افرادعلاوه بر اینکه باعث اختلال در نظم عمومی می‌شوند، خوف جانی، مزاحمت و ترس را در میان مردم ایجاد می‌کنند و اگر ماموران پلیس در کنترل نامحسوس این افراد به این نتیجه برسند که آنها همچنان دست از اعمال مجرمانه خود برنداشته‌اند، آنان را مجدداً دستگیر و به مقامات قضایی معرفی می‌کنند.

گودرزی ادامه داد: در 10 ماه گذشته 243 نفر از اراذل و اوباش به نام استان که برخی از آنان تا 60 فقره سابقه کیفری دارند، دستگیر شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: علاوه بر این تعداد، طی هفته گذشته 40 نفر از اوباشی که مردم از آنها خوف جانی داشته‌اند نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

سردار گودرزی تصریح کرد: نیروی انتظامی به صورت سلبی با کسانی که در ماه‌های آخر سال و در ایام شلوغی خیابان‌ها و بازارها در نظم عمومی اخلال ایجاد می‌کنند، برخورد می‌کند.

این یادآور شد: ایجاد امنیت مطلوب، مناسب و پایدار هدف اصلی مجموعه نیروی انتظامی استان است و برای تحقق این هدف این نهاد از همه امکانات و تجهیزات خود بهره می‌گیرد.

وی در پایان گفت: از مردم انتظار داریم در صورت شناسایی اراذل و اوباش آنان را به پلیس معرفی کرده و از این طریق همانند گذشته همکاری و تعامل خود را به خدمتگزاران خود حفظ کنند.

انتهای پیام

کد N137542

وبگردی