آفتاب

سیاست های اقتصاد مقاومتی راهکاری مناسب برای مقابله با تحریم هاست

سیاست های اقتصاد مقاومتی راهکاری مناسب برای مقابله با تحریم هاست

مراغه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب راهکاری مناسب در راستای مقابله با تحریم های دشمنان است.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ظرفیت های ایران از جمله منابع و ذخایر سرشار نفت و گاز به طور قطع به دور از شتاب زدگی و سلیقه ای عمل کردن، تحقق اقتصاد مقاومتی را امکان پذیر می کند.

وی اظهارکرد: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور، اجرای اقتصاد مقاومتی بوده و این روش به معنای تولید و استفاده از فناوری، توانمندی و استعدادهای نخبگان داخلی است که باید برنامه ریزی های لازم انجام شود.

امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم توجه، قدرت و جهت دهی به نیروها و توانمندی های داخلی، ادامه داد: باید با استفاده از توان داخلی و برنامه ریزی مناسب از توانمندی های داخلی به نحو مطلوب استفاده کرد.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: استفاده از ساختارهای داخلی و تصحیح الگوی مصرف داخلی از راهکارهای اصلی حل مشکلات و تقویت توانمندی هاست.

وی توجه به الگوی مصرف و تولید داخلی را شعار اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: برای حل مشکلات نباید به کشورهای دیگر دل ببندیم چرا که دلبستگی به کشورهای دیگر منجر به حل مشکلات ما نمی شود.

7483/590/587/245
کد N137473

وبگردی