آفتاب

تبلیغات شهری استان البرز ساماندهی می‌شود

تبلیغات شهری استان البرز ساماندهی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اجرای طرح ساماندهی تبلیغات شهری در مناطق مختلف استان البرز خبر داد.

سید موسی‌حسینی کاشانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: مصوبه این طرح در بیست و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب رسیده و به زودی اجرایی می‌شود.

وی افزود: سازمان زیباسازی شهرداری کرج، سپاه، اصناف، نیروی انتظامی، استانداری و فرمانداری کرج از دستگاه‌هایی هستند که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز را در اجرایی شدن این مصوبه یاری می‌رسانند.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه مقرر شده تبلیغات شهری هم از لحاظ کمی‌(سازه‌ها) و هم از لحاظ کیفی‌(محتوای تبلیغات) مورد بررسی و ساماندهی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: این طرح در مرحله نخست با محوریت ساماندهی تبلیغات شهری درکلانشهر کرج و در مراحل بعد در سایر شهرها و شهرستان‌های البرز اجرایی می‌شود.

این مسئول هدف اصلی از اجرایی شدن این طرح را بهره برداری حداکثری از فضا و محیط‌های تبلیغات شهری اعلام کرد و گفت: ساماندهی تبلیغات شهری درالبرز زمینه ارتقای کیفی و کمی تبلیغات و اطلاع‌رسانی در استان را فراهم می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز یادآور شد: بدون شک با همدلی و تعامل دستگاه‌ها و ادارات ذی‌ربط این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل در استان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح کمیته‌ای تشکیل شده که هر دو هفته یکبار برگزار و طی آن راهکارهای اجرایی برای مدیریت و ساماندهی تبلیغات شهری ارائه و لازم‌الاجرا خواهد شد.

انتهای پیام

کد N137315

وبگردی