آفتاب

آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس در البرز

آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس در البرز

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها استان البرز ازآغاز پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی خبر داد.

قاسم باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: سامانه فروش بلیت اینترنتی اتوبوس برای سفرهای نوروزی از یکم اسفندماه فعالیت خود را آغاز کرده است و از 18 اسفندماه نیز مسافران نوروزی می‌توانند علاوه بر خرید بلیت به صورت اینترنتی با حضور در دفاتر فروش سطح شهر یا مراجعه به پایانه شهید کلانتری کرج نسبت به خرید بلیت مقصد خود اقدام کنند.

وی به اجرایی شدن طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی از اواخر اسفندماه خبر داد و افزود: این طرح با هدف افزایش رفاه و امنیت هرچه بیشتر مسافران در ایام نوروز اجرایی می شود واداره کل حمل و نقل و پایانه های استان در ایام نوروز با بکارگیری تمام امکانات و ظرفیت های موجود و همچنین با بهره‌گیری از ناوگان‌های مناسب و ایمن سعی دارد خاطره خوشی از سفربا اتوبوس را برای مسافران نوروزی به جا بگذارد.

قاسمی تأکید کرد: بدون شک در ایام نوروزتمام اتوبوس‌ها پیش از حرکت از لحاظ ایمنی و فنی کنترل می‌شوند تا در طول مسیر اتفاق ناگواری پیش نیاید.

این مسئول ادامه داد: نوروز گذشته بیش از 200 هزار مسافر از پایانه‌های استان البرز جابجا شده‌اند که پیش بینی می‌شود این تعداد در نوروز سال آینده افزایش داشته باشد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر 25 شرکت مسافربری در مناطق مختلف استان به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند‌.

انتهای پیام

کد N137310

وبگردی