آفتاب
نماینده کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده:

چاروسا، دیشموک و دشمن‌زیاری گازرسانی نشده است

چاروسا، دیشموک و دشمن‌زیاری گازرسانی نشده است

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس خواستار گازرسانی به چاروسا، دیشموک و منطقه دشمن زیاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری در جلسه شورای اداری بخش قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه، گازرسانی به دو بخش چاروسا، دیشموک و منطقه دشمن زیاری را از خواسته‌های بحق آنها عنوان کرد و افزود: این بخش‌ها با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ولایت‌مداری خود را ثابت کرده و بعد از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تنها از آن گازرسانی به این بخش‌ها را می‌خواهند.

وی اظهار کرد: پروژه گازرسانی به منطقه دشمن زیاری، بخش‌های چاروسا و منطقه دشمن زیاری در دولت دهم تصویب شد و مطالعات آنها از طریق استان خوزستان در مدت 40 روز صورت گرفت و کارهای اولیه آن در اوایل دولت‌های دهم انجام و 20 کیلومتر لوله خریداری شد و آماده کلنگ زنی بود اما متاسفانه با کارشکنی برخی‌افراد این پروژه به سرانجام نرسید.

بزرگواری با تاکید بر اینکه گازرسانی به بخش‌های محروم شهرستان کهگیلویه از دغدغه‌های این مردم است، ادامه‌داد: از مسئولان استانی و شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا داریم به خواسته‌های مردم لبیک گویند.

وی با اشاره به سخن امام(ره) که مردم را ولی‌نعمت می‌دانست گفت: این به معنی آن است که انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم به پیروزی رسید و ما مسئولان باید با دلسوزی خدمات‌رسانی انجام دهیم.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی کمبود اعتبار در سال گذشته و سال جاری را یکی از مهمترین مشکلات دولت‌های دهم و یازدهم نام برد و تصریح‌کرد: متاسفانه به دلیل تحریم‌های صورت گرفته در سال گذشته و سال‌جاری بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌تمام مانده و حتی تعطیل شده‌اند و مسئولان باید در میان مردم حضور پیدا کنند و واقعیت‌ها را عنوان و از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

بزرگواری شهرستان شدن شهر قلعه رئیسی را از مطالبات به حق این مردم نام برد و یادآور شد: در دولت‌های گذشته این موضوع در دستور کار وزارت کشور قرار گرفت اما در دولت جدید هنوز میسر نشده است.

انتهای پیام

کد N137207

وبگردی