آفتاب

کارگردان همدانی راهی جشنواره تئاتر آلمان می‌شود

کارگردان همدانی راهی جشنواره تئاتر آلمان می‌شود

از کارگردان تئاتر همدانی برای شرکت در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اشتراک اشتورک آلمان دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه همدان، محمدمهدی کلهری اظهار کرد: این جشنواره از 27 اسفندماه تا پنج فروردین سال 93 به میزبانی شهر فرانکورت آلمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته نیز همدان میهمانی در این جشنواره داشت، افزود: گوردون واین رئیس خانه تئاتر کودک و نوجوان فرانکفورت، بعد از تماشای نمایش "پادشاه خوابش می‌آید " از بنده دعوت بعمل آورد که به عنوان میهمان و با هزینه آنها در این جشنواره حضور داشته باشم.

کلهری که دارای مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر است، هدف خود را از حضور در این جشنواره ارتباط بیشتر با شیوه و تکنیک‌های روز تئاتر کودک دنیا و تبادل نظر فنی در این حوزه عنوان و ابراز امیدواری کرد: با رایزنی و همکاری که با این افراد خواهیم داشت حداقل یک کار نمایشی مشترک نیز با کشور آلمان در آینده داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، کلهری بیش از 13 سال در زمینه تئاتر به عنوان بازیگر، نویسنده، کارگردان و پژوهشگر فعالیت کرده که هفت سال آن به صورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان است. نمایش "پادشاه خوابش می‌آید" به کارگردانی کلهری در بخش نوجوان جشنواره بیستم کودک و نوجوان کاندیدای چندین جایزه از جمله بازیگری اول، طراحی لباس و صحنه شد.

انتهای پیام

کد N137203

وبگردی