آفتاب

ایران در مذاکرات هسته ای صادقانه عمل می کند

ایران در مذاکرات هسته ای صادقانه عمل می کند

سمنان - ایرنا - معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسوولان برابر آنچه تصمیم گرفته شده در مذاکرات هسته ای صادقانه و با حفظ منافع انقلاب اسلامی و مردم عمل می کنند.

سردار ˈمحمدعلی آسودیˈ جمعه شب به خبرنگار ایرنا در سمنان گفت: با توجه به اینکه برخورداری از دانش صلح آمیز هسته ای حق مسلم مردم ایران است مسوولان ایرانی در این مذاکرات با صداقت با 5+1 مذاکره می کند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و همیشه دوگانه و چندگانه حرف می زنند افزود: آمریکایی ها ثابت کرده اند که نمی شود به آنها اعتماد کرد.

وی در خصوص مواضع و اقدامات تیم دیپلماسی ایران در این مذاکرات اظهار داشت: مذاکرات برابر با آنچه مسوولان نظام تصمیم گرفته اند پیش می رود و تیم ایران در این عرصه بسیار خوب عمل می کند و منافع مردم، نظام و کشور را رعایت می کنند.

آسودی تصریح کرد: آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و بعد از مذاکرات حرف های بی ربطی می زنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه در این مذاکرات خطوط قرمز نظام رعایت شده و می شود و این خطوط قابل مذاکره نیست، اظهار داشت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اجازه داده اند مذاکرات فقط منحصر به مباحث هسته ای است و مسایل مربوط به موشک های بالستیک و نظایر آن جایی در این مذاکرات ندارد و تیم مذاکره کننده نیز این خطوط را رعایت می کند. ک/3

599/608/508
کد N137080

وبگردی