آفتاب
با حضور شش استان کشور

سومین دوره مسابقات جام شهید رمضانی در شهرری برگزار شد

سومین دوره مسابقات جام شهید رمضانی در شهرری برگزار شد

شهرری- ایرنا – سومین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام شهید رمضانی جمعه شب با حضور کشتی گیران شش استان کشور در سالن ورزشی شهید کاظمی حسن آباد فشافویه شهر ری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات یکروزه کشتی که در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش صبح و عصر در شهرری برگزار شد،کشتی گیرانی از استان های مازندران ، گیلان، اردبیل، قم، کرمانشاه و همچنین شهرستان های توابع استان تهران در اوزان مختلف آزاد و فرنگی با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها در بخش کشتی آزاد که با حضور 55 کشتی گیر از دو استان مازندران و اردبیل و همچنین چهار شهرستان توابع تهران برگزار شد، در وزن 30 کیلوگرم مهدی عباسی از قرچک، 38 مجتبی عباسی از قرچک، 42 علیرضا عباسی از قرچک، 54 حسین اکبری از قرچک، 58 مهدی رحیم پور از فشافویه و 76 عارف کمری از شهرری بر سکوی نخست ایستادند.

همچنین تیم قرچک از توابع استان تهران با 56 امتیاز مقام نخست و فشافویه و دماوند به ترتیب با کسب 51 و 38 امتیاز عناوین دوم و سوم رشته آزاد این رقابت ها را به دست آوردند.

در بخش کشتی فرنگی نیز که 120 کشتی گیر از 4 استان مازندران، قم، اردبیل و کرمانشاه و شهرستان های توابع تهران شرکت داشتند در بخش پهلوانک ها در وزن 30 کیلوگرم سجاد عباس پور از مازندران، 35 یوسف باقری از فشافویه و 38 امیر عبدی از قم مقام نخست این رقابت ها را به دست آوردند.

نونهالان فرنگی کار برتر این مسابقات در وزن 38 کیلوگرم محمد عطایی از فشافویه، 42 محسن شریفی از اردبیل، 46 محمد امین بساطی از کرمانشاه شناخته شدند.

در بخش نوجوانان فرنگی کار نیز در وزن 63 کیلوگرم عزیز عزیزنزاد از فشافویه، 60 محمد خیبری از فشافویه، 66 محمود حبیبی از فشافویه و 96 علی اکبر حیدری از قم مقام نخست را به دست آوردند.

در بخش تیمی فرنگی حسن آباد فشافویه از توابع استان تهران با 101 امتیاز عنوان نخست و تیم های قم و اردبیل به ترتیب با کسب 73 و 69 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

فنی ترین کشتی گیر این مسابقات نیز محمود حبیبی در وزن 66 کیلوگرم و کشتی گیر اخلاق مرتضی سوملایر از فشافویه حسن آباد انتخاب شدند.

داوری سومین دوره مسابقات جام شهید رمضانی بر عهده داود خوش منظر، حسین حاج کاظمی، ابراهیم کسرت دوست، میثم قوتی، شهاب سبزعلی، مصطفی دارابی مهر، احسان حیدری، منصور علی اکبری و جواد ترابی بود.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور رییس هیات کشتی استان تهران، مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان ری، بخشدار و همچنین شهردار حسن آباد و همچنین تعدادی از پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد از نفرات اول تا سوم هر وزن با اهدا لوح و مدال تجلیل بعمل آمد.

703/ 605
کد N137017

وبگردی