آفتاب

توسعه‌ی دولت الکترونیک ضرورت تحقق عدالت‌محوری

توسعه‌ی دولت الکترونیک ضرورت تحقق عدالت‌محوری

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: همه‌ی نواحی گازرسانی در سطح استان هم‌اکنون با توجه به وجود بستر ارتباطی مستمر و امن در قالب شبکه‌ی اختصاصی از سرویس‌ها و نرم‌افزارهای مورد نیاز خود در ستاد استفاده می‌کنند.

«محسن کهوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی مرکزی، در خصوص حضور این شرکت در نمایشگاه الکامپ استان اظهار کرد: شرکت گاز استان مرکزی از شرکت‌های پیش‌رو در ارائه‌ی خدمات الکترونیک و از شرکت‌های برتر در زمینه‌ی پژوهش و سیستم‌های اطلاعاتی و نرم‌افزاری در سطح شرکت‌های گاز استانی است.

وی افزود: این شرکت بعنوان عضو هسته‌ی اصلی کمیته‌ی تکنولوژی اطلاعات شرکت‌های گاز استانی موفق به دریافت چندین لوح و تقدیرنامه از مدیریت گازرسانی و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و معاون وزیر نفت کشور شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به استفاده از تکنولوژی نوین و به روز معتقد بوده و توسعه‌ی دولت الکترونیک را در راستای عدالت‌محوری و ارائه‌ی تسهیلات بهتر و آسان‌تر به مردم استان ضروری دانست و گفت: امور فنآوری اطلاعات شرکت گاز استان مرکزی بعنوان واحد نمونه‌ی پیشنهادات در چندین دوره‌ انتخاب و تقدیر شد و پیشنهادات این امور بعنوان طرح‌های مطرح در نمایشگاه‌های نظام پیشنهادات سطح کشور مطرح و به بهره‌برداری رسید.

کهوند افزود: این امور در هشتمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی پارسال موفق به دریافت غرفه‌ی برتر در دستگاه‌های دولتی استان شد.

وی ادامه داد: امور فنآوری اطلاعات با داشتن پرسنلی متخصص، مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای مورد استفاده را بومی کرده طوریکه هم‌اکنون چندین استان در سطح کشور از نرم‌افزارهای نوشته شده توسط امور فنآوری اطلاعات شرکت گاز استان مرکزی بهره می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی ارائه‌ی خدمات به دفاتر پیشخوان دولت، ارائه‌ی خدمات الکترونیکی در سامانه‌ی شرکت، تعمیرات و نگهداشت سیستم‌های کامپیوتری به شکل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، پشتیبانی از سیستم‌های امنیتی و توسعه‌ی بستر فیبر نوری و شبکه کامپیوتری را از اقدامات این شرکت برشمرد و افزود: طرح جامع اتصال دفاتر پیشخوان به سرور شرکت‌های خدمات‌رسان از طریق پورتال مرکزی و استفاده از روش‌ها و سیستم‌های نوین ذخیره‌سازی اطلاعات به‌همراه دستگاه‌های پشتیبان‌گیری نیز در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

کهوند با اشاره به پروژه‌های اجرا شده توسط این شرکت شامل اجرای سیستم قرائت کنتور بارکدی و سیستم جامع مشترکان شرکت گاز از ارائه‌ی نرم‌افزار دفاتر پیشخوان دولت، سیستم مانیتورینگ تجهیزات شبکه‌ی استان، سیستم تعمیرات و نگهداری(PM)، سیستم ارسال و دریافت پیام کوتاه برای ارائه‌ی صورتحساب، امور تسویه، محاسبه‌ی گاز بها، اعلام رقم کنتورو ... اجرای پروژه Wan استانی جهت استفاده‌ی کاربران نواحی استان از سامانه‌ها و امکانات مذکور در ستاد، جداسازی کامل شبکه‌ی اینترنت از اینترانت و بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر در نهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام خبر داد.

انتهای پیام

کد N137007

وبگردی