آفتاب
رضا لک:

بازیکنان گیتی‌پسند استرس برد داشتند/ برای قهرمانی انگیزه داریم

بازیکنان گیتی‌پسند استرس برد داشتند/ برای قهرمانی انگیزه داریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازیکنان گیتی‌پسند در بازی امروز استرس برد داشتند و به همین دلیل ابتدا دو گل دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا لک عصر امروز پس از پیروزی مقابل ماهان تندیس قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیمه نخست بازی را خوب شروع نکردیم و ما استرس برای بردن داشتیم اما تیم ماهان تندیس چون نتیجه بازی تاثیر زیادی در رتبه بندی جدول برایش نداشت، استرس نداشت و راحت‌تر بازی می‌کرد.

وی افزود: در 10 دقیقه خوب نبودیم و ماهان تندیس بهتر از ما بازی کرده و توانست 2 گل را بزند اما در تایم آت با بازیکنان صحبت کرده و سعی کردیم آرامش را به بازی بازگردانیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان بیان داشت: تیم بازی خوبی ارائه کرد و 2 گل خورده را جبران کرده و با تساوی به رختکن رفتیم.

وی بیان داشت: در بین دو نیمه با صحبت‌های خود نتیجه را حفظ کرده و روند بازی را تغییر دادیم  و به گل‌های زده خودمان اضافه کرده و توانستیم پیروز این مسابقه باشیم.

لک درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر اضافه کرد: بازیکنان ما انگیزه زیادی برای قهرمانی دارند و با ارائه بازی خوب امروز نشان دادند که شایسته قهرمانی هستند.

 

 

کد N136881

وبگردی