آفتاب
با اشاره به اعلام سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی؛

امام جمعه بجنورد: لبیک مسؤولان به فرمایشات رهبری در عمل نمود داشته باشد

امام جمعه بجنورد: لبیک مسؤولان به فرمایشات رهبری در عمل نمود داشته باشد

امام جمعه بجنورد با اشاره به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: لبیک مسئولان به فرمایشات مقام معظم رهبری نه تنها در حرف بلکه باید در عمل و کار و تلاش نمود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، در خطبه‌های نمازجمعه بجنورد، با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مردم ایران طی سال جاری به پیام مقام رهبر انقلاب لبیک گفتند.

وی اضافه کرد: ملت، در انتخابات حضوری دشمن شکن داشت و در 22 بهمن نشان داد که ایران زنده است و این حماسه سیاسی بزرگ مردم است.

وی ادامه داد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که با زور نمی‌تواند بر ایران مسلط شود، اما ممکن است از لحاظ اقتصادی آسیب بخوریم بنابراین حماسه اقتصادی را با جدیت بیشتری خلق کنیم.

امام جمعه بجنورد با ذکر این‌که هدف دشمن از تحریم‌ها، خسته کردن ملت ایران است، اظهار کرد: خلق حماسه اقتصادی باید به گونه‌ای باشد که اگر تحریم‌ها صددرصد هم شد باز ملت قدرت ایستادگی مقابل دشمنان را داشته باشد.

وی با ذکر این‌که اقتصاد ما باید هم درون گرا و هم برون گرا باشد، افزود: نمی‌خواهیم با دنیا قطع ارتباط کنیم بلکه باید هم تولیدکننده باشیم و هم با دیگران ارتباط داشته باشیم.

وی هم‌چنین با اشاره به مذاکرات ژنو توضیح داد: شیطنت‌های آمریکا ادامه دارد و موشک‌های بالستیک ما را زیر سوال می‌برد، باید دید این پررویی، توهین و جسارت آنها تا چه حد است.

یعقوبی در ادامه اظهار کرد: زیرساخت‌های اقتصادی خراسان شمالی در خواب به سر می‌برد و باید سرزندگی را در استان ایجاد کرد و میدان را برای پویایی اقتصادی این استان باز کرد.

وی هم‌چنین با توصیه بر این‌که مواظب شیطان‌های امروزی مانند ماهواره در زندگی خود باشید که موجب غفلت در زندگی شده است، گفت: نماز باید در زندگی‌های ما پررنگ‌تر باشد و نباید به عادت تبدیل شود، بلکه باید غفلت شکن باشد.

انتهای پیام

کد N136669

وبگردی