آفتاب

خطیب جمعه شهرری:هیات ایرانی از دخالت آمریکا درامور داخلی جلوگیری کند

خطیب جمعه شهرری:هیات ایرانی از دخالت آمریکا درامور داخلی جلوگیری کند

شهرری- ایرنا- امام جمعه شهرستان ری گفت: هیات مذاکره کننده ایرانی با اقتدار از دخالت ایالات متحده آمریکا در امور داخلی جلوگیری کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسید علی شاهچراغیˈ در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه در مصلای شهر ری افزود: ملت با بصیرت ایران اسلامی مخالف مذاکره نیست ،ولی اجازه دخالت در امور خود را به هیچ کشوری نمی دهد.

وی اظهارکرد:هیات ایرانی تنها بایستی در خصوص مسایل هسته ای و تحریم ها به گفت وگو ادامه دهند.

وی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده باید با اقتدار و قدرت جلو موارد مطرح شده از سوی مقامات آمریکایی، ایستادگی کند.

حجت الاسلام شاهچراغی، ادامه داد: استکبار جهانی همیشه به دنبال زیاده خواهی است و ملت ایران با شجاعت در مقابله زیاده خواهان ایستادگی و مبارزه کرده است.

امام جمعه شهر ری گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان دادند در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی با کسی معامله نخواهند کرد.

وی در بخش دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به تحولات بحرین اظهارکرد:دولت بحرین در یک اقدام ناشایست، هیات علمای این کشور را منحل کرد.

وی افزود: پلیس این کشور با حمله به زنان و کودکان آنان را به خاک و خون کشیده، و به ناموس امت اسلامی جسارت می کند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید محلاتی اظهارکرد: شهید محلاتی از شاگردان و همراهان نهضت امام خمینی(ره) بود که در این مسیر بارها زندانی و تبعید شد.

به گفته وی، رهبر معظم انقلاب سازش ناپذیری، مبارزه گری، غیرت دینی و آمادگی برای فداکاری را از ویژگی های این شهید گرانقدر دانستند.

امام جمعه شهر ری با اشاره به روز روحانیت ودفاع مقدس اظهارکرد: روحانیت شیعه در طول تاریخ در دفاع از ارزش ها واسلام ناب محمدی(ص) مجاهدت ها و فداکاری فراوان و ارزشمندی داشته که گواه این ادعا شهدای روحانیت در طول تاریخ و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

1724/640
کد N136643

وبگردی