آفتاب

امام جمعه قشم:اقتصاد مقاومتی به معنی اقتصاد ریاضتی نیست

امام جمعه قشم:اقتصاد مقاومتی به معنی اقتصاد ریاضتی نیست

قشم – ایرنا – امام جمعه قشم گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی اقتصاد ریاضتی نیست و هیچ مقامی حق ندارد به بهانه اقتصاد مقاومتی به مردم فشار آورد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈرضا جوکارˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: منظور رهبر معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مدیریت شده و مدیریت اقتصاد است.

به گفته وی همه مدیران و دست اندرکاران اقتصاد کشور موظفند براساس ابلاغیه رهبر معظم انقلاب، تدبیر و چاره مناسب بکار ببرند تا اقتصاد کشور در مقابل هرگونه فشار و تحریم دشمنان، مقاوم و آسیب ناپذیر شود.

وی با تقدیر از نامه ریاست جمهوری اسلامی ایران به ابلاغیه اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: این نامه که نشان دهنده ولایتمدار بودن دکتر روحانی است، عزم راسخ دولت را در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص به وضوح نشان می دهد.

خطیب نماز جمعه این هفته قشم یادآور شد: اقتصاد مقاومتی که مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ایران و استقلال کشور را نشان می دهد، یک اقتصاد علمی و بومی است.

حجت الاسلام جوکار در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز، پیام مردم ایران را در راهپیمایی 22بهمن بصیرت، استقامت و وحدت خواند و از مسوولان خواست به پشتیبانی مردم در برابر دشمنان محکم و استوار بایستند.

وی با اشاره به مذاکرات ایران و کشورهای پنج بعلاوه یک به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در این خصوص اشاره کرد و گفت: تا زمانی که خوی استکباری آمریکا وجود دارد نمی توان به آنها اعتماد کرد و مشکل آنها با ایران فقط موضوع هسته ای کشورمان نیست.ک/2

1871/668/640
کد N136641

وبگردی