آفتاب

موشک بالستیک بهانه جدیدآمریکا برای مقابله با مساله هسته ای ایران است

موشک بالستیک بهانه جدیدآمریکا برای مقابله با مساله هسته ای ایران است

گچساران - ایرنا - خطیب جمعه گچساران به طرح موارد جدید در مذاکرات هسته ای اخیر اشاره کرد و گفت: مطرح کردن موضوع موشک بالستیک نمونه ای از بهانه جویی تازه آمریکا برای مقابله با مساله فناوری صلح آمیز هسته ای ایران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈسید امین ا... حجازیˈ در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: دولتمردان آمریکا باید بدانند که این مذاکرات تنها مختص مساله هسته ای بوده، و هیچ موضوع دیگری در آن قابل طرح نیست.

وی بیان کرد: در صورتی که دشمنان بخواهند مذاکرات هسته ای، نتیجه بخش، و به سود هر دو طرف باشد، باید در چارچوب تعهدات انجام شده حرکت کنند.

حجت الاسلام حجازی اظهار کرد: آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در تبلیغات خود پس از توافقات هسته ای ژنو، تحریم ها را دلیل حضور ایران پای میز مذاکره اعلام کردند، و به همین دلیل بر افزایش تحریم ها تاکید دارند.

وی رمز موفقیت ایران در تمام زمینه ها به ویژه مساله هسته ای را اعتماد نکردن به دشمن دانست و عنوان کرد: دلبستن به بیگانگان و اعتماد کردن به قول های بی پایه و اساس آنها امری اشتباه بوده و مسوولان دستگاه دیپلماسی کشور باید در مذاکرات هسته ای مراقب باشند.

خطیب جمعه گچساران گفت:هدف آمریکا و متحدانش از کارشکنی در مساله هسته ای ایران حفظ موقعیت رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه و جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر برای این رژیم است.

وی افزود: رهبری های مدبرانه رهبر معظم انقلاب از جمله ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی نقشه های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می کند.

وی بیان کرد: ملت ایران بارها و در برهه های مختلف تاریخی نشان داده اند که با توکل بر خداوند، حفظ وحدت و حرکت در مسیر ولایت هیچگاه در مقابل دشمنان تسلیم نمی شوند و همواره پیروز میدان خواهند بود.

7461/671/640
کد N136624

وبگردی