آفتاب

امام جمعه همدان: آمریکا جنایت های زیادی را در منطقه انجام داده است

امام جمعه همدان: آمریکا جنایت های زیادی را در منطقه انجام داده است

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: آمریکا که خود را ابرقدرت می داند ، جنایت های زیادی را در منطقه انجام داده است.

به گزارش ایرنا آیت الله ˈغیاث الدین طه محمدیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته درجمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: آمریکا با انجام جنایت های فراون خود را برنده میدان می داند.

وی با بیان اینکه حدود سه سال مردم مسلمان بحرین راهپیمایی های مسالمت آمیز دارند و خواستار حق طبیعی خود هستند اضافه کرد: این درحالی است که کشور بحرین زیر آتش استکبار قرار گرفته و مورد حمایت هیچ کشوری نیست.

وی ایجاد این دشمنی ها ، جنگ و خون ریزی در کشورهای مختلف را نداشتن حیات طیبه توسط کشورها دانست و گفت: روحانیان ، دانشگاهیان و آموزش و پرورش باید بحث حیات طیبه را در کلاس های درس گسترش دهند.

امام جمعه همدان افزود: سبک زندگی اسلامی و ایرانی مورد تاکید مقام معظم رهبری در حال حاضر نیاز مبرم مردم و جامعه اسلامی است.

آیت الله طه محمدی افزود: وابستگی به دشمنان و فرهنگ وارداتی بسیار خطر ناک است و برای جلوگیری از این مسایل باید سبک زندگی اسلامی در جامعه عملیاتی شود.

وی با انتقاد از افزایش طلاق در جامعه گفت: خیرین حمایت از بنیاد خانواده با هدف پیشگیری از طلاق ، ایجاد صلح و صفا باید در خانواده ها تشکیل شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان به جنگ نسل جوان آمدند بنابراین باید روحانیان پاسخگوی سوالات و شبهات جوانان باشند.

امام جمعه همدان بهترین نمود عبادت و بندگی خداوند را برگزاری نماز جمعه دانست و از نمازگزاران خواست اساس حیات طیبه را در خانواده ها جاری و ساری کنند.

7523/551
کد N136591

وبگردی