آفتاب
امام جمعه موقت شهرکرد:

مسئولان، اقدامات خود در تحقق حماسه اقتصادی را اطلاع رسانی کنند

مسئولان، اقدامات خود در تحقق حماسه اقتصادی را اطلاع رسانی کنند

شهرکرد-ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد با تجلیل از حضور باشکوه مردم در صحنه و تحقق شعار حماسه سیاسی، گفت:مسئولان نیز ، اقدامات انجام شده برای تحقق حماسه اقتصادی را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈ سیدمحمدرضا احمدیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با تجلیل از حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خردادماه و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت:با حضور پرشور مردم در صحنه های سیاسی، حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری محقق شد.

وی با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی سال جاری، اضافه کرد:مسئولان نیز باید اقدامات انجام شده را در راستای تحقق حماسه اقتصادی بیان کنند و بگویند برای تحقق این شعار چه کرده اند.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از اجرای برخی طرح های انتقال آب از چهارمحال وبختیاری به دیگر استان های کشور، افزود:اجرای برخی از این طرح ها هیچ توجیه اقتصادی یا فنی ندارد و تنها، محیط زیست و حیات مردم این منطقه را در مخاطره جدی می اندازد.

امام جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد:در خصوص طرح های انتقال آب در کشور به ویژه استان چهارمحال وبختیاری باید نظرات کارشناسی لحاظ شود و خدایی نکرده اقدامی صورت نگیرد که زندگی مردم این استان و استان های بهره مند از منابع آبی در بحران قرار گیرد.

وی همچنین با رد ادعاهای غربی ها مبنی بر اینکه ایران به دلیل فشار تحریم ها پای میز مذاکرات حاضر شده است، گفت:آمریکایی ها در طول تاریخ، مستکبر بوده اند و جمهوری ایران نیز در برابر این زورگویی ها ایستاده است.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد:جمهوری اسلامی بر اساس نظرات فقهی مقام معظم رهبری و دستورات دینی، نیازی به بمب اتمی ندارد و اگر پای میز مذاکره حاضر شده به دلیل آن است که می خواهد مظلومیت و پاکدستی خود را در موضوع هسته ای به جهانیان نشان دهد.

وی همچنین با یادآوری مناسبت های هفته آینده، با گرامی داشت روز تربیت اسلامی، افزود:رسانه ها و مطبوعات از موثر ترین ابزارهای تربیت نسل جوان هستند.

به گزارش ایرنا، ائمه جمعه دیگر شهرهای چهارمحال وبختیاری نیز با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی های 22 بهمن امسال، بر لزوم خدمت رسانی به مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان تاکید کردند.

8125/547/681
کد N136537

وبگردی