آفتاب

یک مشاور نظامی: اقتدارملت ایران در گرو رشادت نیروهای مسلح است

یک مشاور نظامی: اقتدارملت ایران در گرو رشادت نیروهای مسلح است

ارومیه - ایرنا - مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح شمالغرب کشور گفت: اقتدار و عزت نظام و ملت ایران اسلامی در گرو رشادت و فداکاری های دلاورمردان نیروهای مسلح است.

سرهنگ پاسدار ˈعلی اصغر احمدیˈ روز جمعه درآیین پایانی همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان نیروهای مسلح در سالن دو هزار نفری خانه جوان ارومیه افزود: دلاورمردان نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس با دفاع از کیان مقدس میهن عزیزمان بر حفظ اقتدار و عزت کشور صحه گذاشته و با نثار خون خود بیعتی دوباره با امام راحل(ره) بستند.

وی اظهار کرد: هم اکنون پس از گذشت 35 سال از عمر پربرکت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همچنان مشاهده می کنیم بازنشستگانی که در سالیان گذشته با پوشیدن لباس رزم از جبهه های حق ضد باطل به دفاع پرداختند، امروز نیز با حضور در صحنه های مختلف اجتماعی همچون گذشته در صحنه هستند.

سرهنگ احمدی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان نیروهای مسلح را حرکتی مثبت در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در اهمیت نهادن به ورزش همگانی عنوان کرد و گفت: این همایش نمادی از حفظ انسجام و وحدت بین آحاد مردم است که در قالب اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی نشان داده می شود.

وی ادامه داد: رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب،و اتحادی که بین مردم وجود دارد عامل به وجود آمدن امنیت اقتصادی و سیاسی در کشور بوده که پس از حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نیز با عمل کردن به سیاست های ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب با حفظ وحدت و همدلی مردم و دولت به حول و قوه الهی محقق می شود.

این همایش صبح جمعه با حضور هزاران نفر از بازنشستگان نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، ومرزبانی به همراه خانواده های آنها در مسیر چهار کیلومتری پارک ترافیک ارومیه تا سالن دو هزار نفری خانه جوان ارومیه برگزار شد.

در پایان این همایش به 60 نفر از شرکت کنندگان هدایای ارزشمندی از قبیل سفر به حج و عتبات عالیات و همچنین اهدای لوازم ورزشی به قید قرعه اهدا شد.

7126/581/640
کد N136442

وبگردی