آفتاب
آيت‌الله سبحاني:

دشمنان از طريق تفرقه افكني در صدد سلب امنيت مسلمانان هستند

دشمنان از طريق تفرقه افكني در صدد سلب امنيت مسلمانان هستند

يزد - خبرگزاري مهر: يكي از مراجع شيعيان جهان گفت: دشمنان تلاش مي كنند تا از طريق تفرقه افكني در ميان مردم و كشورهاي اسلامي، امنيت آنها را سلب و راه را براي ورود خود آماده كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله جعفر سبحاني، صبح جمعه در رزمايش الي بيت المقدس در مركز استان يزد اظهار داشت: سلامتي و امنيت دو نعمت بزرگي است كه خداوند متعال به انسان‌ها ارزاني كرده است و همه ما بايد در مقابل اين دو نعمت بزرگ قدردان خداوند متعال باشيم.

وي عنوان كرد: جهاد و جوانمردي مردم ايران در برهه‌هاي مختلف زمان و خون مطهر شهدا در دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، امنيت را به ملت و كشور ايران هديه كرد و دشمنان امروز نسبت به اين هديه الهي چشم طمع دارند.

اين استاد برجسته حوزه علميه قم ادامه داد: دشمن امروز مي‌داند تا زماني كه ملت ايران متحد هستند، او كاري از پيش نخواهد برد به همين دليل در صدد از بين بردن اتحاد بين مردم ايران و مسلمانان جهان است تا از اين طريق بتواند امنيت را نيز از آنها سلب كند.

آيت ‌الله سبحاني خاطرنشان كرد: مسلمانان جهان به ويژه ملت مسلمان ايران بايد در برابر اين توطئه دشمن هوشيار باشند و هرگز اجازه ندهند به اتحاد آنها خدشه وارد شود.

وي تاكيد كرد: مردم بايد ادامه دهنده راه انبياء الهي و ائمه اطهار (ع) باشند و براي تقويت اتحاد خود به آنها تمسك جويند.

آيت‌الله سبحاني تصريح كرد: اگر اتحاد وجود داشته باشد، امنيت نيز تامين مي‌شود و تنها با اتحاد است كه جامعه اسلامي مي‌تواند در برابر جامعه كفر پيروز و سربلند باشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه امنيت كشور به دست مردان خدا تامين مي‌شود، عنوان كرد: مردم نيز با همراهي با نيروهاي مخلص، از مرزهاي كشور اسلامي دفاع مي‌كنند.

آيت‌الله سبحاني براي همه جان بر كفاني كه براي دفاع از مرزهاي اسلام و ايران تلاش و ايثار مي‌كنند، آرزوي سلامتي كرد.

در رزمايش بيت‌المقدس كه علاوه بر مركز استان در همه شهرستان‌هاي استان يزد نيز برگزار شد، آيت‌الله سبحاني، آيت‌الله ناصري امام جمعه يزد، آيت‌الله وافي نماينده مردم يزد در مجلس خبرگان رهبري و ... مهمانان ويژه بودند.

اين رزمايش در سه مرحله برگزار شد كه در مرحله نخست دشمن فرضي شهر را مورد اصابت توپ و گلوله قرار داد و در مرحله دوم آمبولانس ‌ها به ميدان آمدند و نيروهاي نظامي نيز با هلي‌برد دشمن به مقابله پرداختند و در مرحله سوم نيز با خودروهاي دشمن مقابله و از پياده‌سازي نيروهاي آنها جلوگيري شد.

کد N136031

وبگردی