آفتاب

طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در گیلان اجرا شد

طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در گیلان اجرا شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در راستای مبارزه با مواد مخدر در سراسر این استان خبر داد.

سرهنگ رسول صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه گیلان، در تشریح این خبر گفت: برابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور مقابله و مبارزه با قاچاقچیان، عناصر تهیه و توزیع و خرده فروشان، 2 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی با همکاری یگان‌های انتظامی و با هماهنگی مراجع قضایی و با بسیج کلیه امکانات اطلاعاتی و عملیاتی، هم زمان طی نیمه دوم بهمن ماه سال جاری در سراسر استان اجرا شد.

وی با اشاره به این‌که در این طرح پیش از 85 نقطه آلوده در سطح استان پاک‌سازی شد، تصریح کرد: در اجرای این طرح از اماکن محل نگهداری و توزیع مواد مخدر اعم از مغازه، دکه، منزل و ... بازرسی به عمل آمد که درنتیجه 61 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد .

صمدی افزود: در اجرای این طرح تعداد 367 فقره پرونده از عناصر تهیه و توزیع و مصرف تشکیل شد که به همراه متهمین تحویل مراجع قضایی شدند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مردم فهیم و آگاه گیلان اظهار کرد: شماره تلفن‌های 5593007 و 128 آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارش در زمینه فعالیت عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر است.

انتهای پیام

کد N135823

وبگردی