آفتاب
نماینده‌ی مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

برای بارور کردن خرده فرهنگ‌ها باید تلاش جدی شود

برای بارور کردن خرده فرهنگ‌ها باید تلاش جدی شود

نماینده‌ی مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بارور کردن خرده فرهنگ‌ها باید تلاش جدی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی مازندران، «سیدهادی حسینی» ظهر امروز(پنج‌شنبه یکم اسفندماه) در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، در سالن «سلمان هراتی» ساری اظهار کرد: خوشبختانه همه‌ی نعمات خدادادی در اختیار مازندران است اما قدرت استفاده از آن را نداریم.

وی ادامه داد: متأسفانه مازندران نتوانسته است، داشته‌ها و سرمایه‌های خود را بدرستی مدیریت کند.

نماینده‌ی مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نگاه خود را به سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در استان اصلاح کنیم، افزود: مدیران نباید پشت میز بنشینند و با سرمایه‌گذار ملاقات داشته باشند بلکه باید جلوی پای سرمایه‌گذار ایستاد.

حسینی با اشاره به فراوانی جمعیت شناور در مازندران و اینکه جمعیت استان در شبانه‌روز متغییر است، گفت: اگر خواهان این هستیم که مازندران را بسازیم و تنها یک استان مسافرپذیر نباشیم کمک همگی را می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: ره‌آورد مسافران به مازندران تنها زباله و ترافیک است و باید از ظرفیت‌های موجود استان درآمد حاصل شود.

نماینده‌ی مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید در بارور کردن خرده فرهنگ‌ها تلاش جدی شود.

انتهای پیام

کد N135329

وبگردی