آفتاب

سی و ششمین مسابقات قرآنی در شیراز برگزار می‌شود

سی و ششمین مسابقات قرآنی در شیراز برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: افرادی که در سی و ششمین مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم مرحله استانی برتر شناخته شده بودند به استان فارس اعزام می‌شوند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام وحدت مشهوری نظری در جلسه شورای اداری، تصریح کرد: سی و ششمین مسابقات سراسری حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم از یک لغایت 6 اسفند ماه در مرکز استان فارس، شهر شیراز برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه 8 نفر از مسابقه دهندگان و نفرات برتر از استان اردبیل به این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند، گفت: این دوره از مسابقات طبق سنوات گذشته در دو بخش خواهران و برادران به صورت مجزا برگزار می‌شود که امیدواریم برترین‌های استان اردبیل نیز در این دوره از مسابقات درخشش خوبی داشته باشند.

مشهوری نظری، افزود: در مقطع برادران آقایان سجاد کاوسی، مهدی صلاحی، بهنام رحمانی، بهزاد هژبری و در قسمت خواهران نیز خانم ها سعیده بابازاده، زهرا مهدوی، رقیه باقری، معصومه عزیزی که توانسته بودند از مرحله استانی به مرحله سراسری راه یابند گروه‌های اعزامی استان اردبیل را به این دوره از مسابقات تشکیل می دهند.

این مقام مسئول، گفت: پذیرش خواهران در شهر شیراز، چهارراه حافظیه، تالار مرکزی اسناد ملی خواهد بود و آدرس پذیرش قسمت برادران در شهر شیراز، چهارراه حافظیه، تالار حافظ تعیین شده است.

انتهای پیام

کد N135196

وبگردی