آفتاب

کارگرپیشه: برای صعود به نیمه نهایی نباید به بازی سوم بکشد

کارگرپیشه: برای صعود به نیمه نهایی نباید به بازی سوم بکشد

ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با پیروزی مقابل باریج اسانس کاشان در دیدار برگشت مرحله پلی آف نمی گذاریم صعودمان به جمع چهار تیم برتر و رسیدن به مرحله نیمه نهایی به بازی سوم بکشد.

یداله کارگر پیشه روز پنجشنبه با ابراز خرسندی از پیروزی قاطع بازیکنانش در برابر تیم مدعی باریج اسانس کاشان به خبرنگار ایرنا افزود: برنامه ریزی ما برای حضوری قدرتمند در برابر کاشان از هفته ها قبل آغاز شده بود.

وی اظهار کرد: ما پس از پیروزی برابر میزان مشهد (هفته بیست و یکم) بالای 90 درصد امکان حضور در پلی آف و رویارویی با تیم کاشان را پیش بینی و به همین دلیل خودمان را برای کسب پیروزی در نخستین بازی پلی آف آماده کرده بودیم.

کارگرپیشه گفت: ما علاوه بر تمرینات مستمر، هدفمند و آنالیز شده حتی قبل از دیدار با المهدی بندرعباس جلسات متعدد تخصصی با بازیکنان برگزار کرده و آنان را از نظر روحی روانی برای بازی های پلی آف آماده می کردیم.

وی افزود: تیم ما تیم بسیار قدرتمند و استخوان داری است ولی بر اثر برخی جریانات ناخواسته دچار بحران و افت و خیزهای فراوانی شده بود که خوشبختانه با آماده سازی و بازسازی مجدد روحیه بازیکنان توانستیم مشکلات را پشت سرگذاشته و روحیه خود باوری و جنگدگی را به آنان بازگردانیم.

کارگرپیشه ادامه داد: پس از بازگشت از بندرعباس فصل جدیدی از بازی ها پیش روی ما گشوده شده بود و به خوبی می دانستیم که این بار برای رویارویی در مرحله پلی آف باید با تمام توان وارد میدان شویم.

وی افزود: قبل از بازی با کاشان بررسی دقیق نقاط آنالیز شده و انجام تمرینات کاملا هدفمند در دستور کار ما قرار گرفت و به جز بازیکن تازه وارد برزیلی تمام بازیکنان کاشان را به خوبی زیر ذره بین داشتیم.

وی اظهار کرد: بازیکنان ما روحیه جنگندگی بالایی مقابل کاشان داشتند و مطمئنا با حفظ همین روحیه بازی بسیار خوبی در دور برگشت خواهیم داشت و در برابر دیدگان شش هزار تماشاگر مشتاق ارومیه ای که بی صبرانه منتظر پیروزی تیم محبوبشان هستند با اعاده حیثیت و دفاع از جایگاه والای والیبال ارومیه به مصاف باریج اسانس می رویم.

کارگرپیشه ادامه داد: میکائیل تاجر در ست اول نتوانست انتظارات ما را به خوبی برآورده کند و پتکوویچ نیز به دلیل آسیب دیدگی نتوانست پاس کاری خوبی در زمین داشته باشد و من مجبور شدم وحید سید عباسی و فرهاد پیروت پور را به زمین بیاورم و نتیجه این اعتماد بسیار مطلوب بود

وی افزود: تیم باریج اسانس فشار زیادی بر روی بازیکنان ما وارد کرده بود ولی تیم ما کم اشتباه ترین بازی خود را مقابل این حریف مدعی خود به نمایش گذاشت و توانست بدون ترس از نام و عنوان ملی پوشان کاشان آنان را در خانه خودشان به زانو در آورد.

وی گفت: تیم باریج اسانس از وجود چندین بازیکن ملی پوش بهره می برد ولی این امر دلیل بر پیروزی بلامنازع این تیم نیست زیرا بارها گفته ام عناوین و نام بازیکن ها به هیچ وجه تعیین کننده نتیجه بازی نیست و هر تیمی که بتواند از نظر فنی سرآمد بوده و از فرصت ها به خوبی استفاده کند پیروز میدان است.

کارگر پیشه افزود: برای بازی برگشت روحیه و انگیزه بسیار بالایی داریم ولی به هیچ وجه مغرور نیستم و برای ادامه نوار پیروزی های خود همچنان آماده و قبراق هستیم و قصد داریم جشن پیروزی صعود به مرحله نیمه نهایی را در سالن غدیر ارومیه برپا کنیم.

وی با تشکر از حضور شهردار ارومیه به همراه چند تن از اعضای شورای این شهر و مسوولان ورزشی استان آذربایجان غربی در سالن کتابچی شهر کاشان گفت: حضور مسئولان و حمایت معنوی آنان انگیزه بازیکنان ما را چند برابر کرده و موجب کسب این پیروزی شیرین شد.

کارگرپیشه گفت: تیم باریج اسانس همچون مار زخمی به دنبال ریختن زهر خویش در بازی برگشت است و ما باید با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران پیروز میدان شویم.

وی گفت: روز چهارشنبه در بازی سرنوشت سازی که در پیش داریم بی صبرانه منتظر حضور هزاران تماشاگر مشتاق و والیبال دوست ارومیه ای هستیم تا با حضور خود در سالن و تشویق های به موقع و مدیریت شده همچنان عامل مهمی در کسب پیروزی تیم محبوبشان باشند.

نخستین دیدار پلی آف لیگ برتر والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی بین تیم های باریچ اسانس و شهرداری ارومیه عصر چهارشنبه در شهر کاشان برگزار شد که تیم ارومیه با نتیجه 3 بر 1 به برتری رسید.

دیدار برگشت دو تیم روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه در سالن غدیر ارومیه برگزار می شود.

7126/583/245
کد N135180

وبگردی