آفتاب
شهردار شهر دینور در گفتگو با ایلنا:

ضریب امنیت در «دینور» بالا‌تر از استانداردهاست

ضریب امنیت در «دینور» بالا‌تر از استانداردهاست

بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی به ویژه پاسگاه دینور، ضریب امنیت در این شهر و بخش بالاتر از حد استانداردهای کشور است.

ایلنا: شهردار شهر دینور گفت: دینور از بخشهای مهم و تاریخی استان کرمانشاه محسوب می‌شود که دارای پتانسیل‌های گردشگری، فرهنگی و اجتماعی بسیار خوبی است.

امیر حیدریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه اظهار داشت: مردم دینور از قدیم الایام مردمانی، مومن و خداجو بوده‌اند، همین خصیصه باعث شده که این مردمان روحیه‌ای آرامش طلب و آرام داشته باشند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب و توجه ویژه نظام به روستا‌ها و دیگر نقاط دور از مرکز کشور، این بخش و شهر نیز به تاسی از این برنامه، توانست سطح امنیتی و آسایش خود را بالا ببرد.

شهردار دینور با اشاره به اینکه تعامل بسیاری خوبی بین شهروندان و نیروهای انتظامی منطقه برقرار است، گفت: از چند سال پیش ضریب امنیتی در بخش دینور بالا رفته است و خوشبختانه چند وقت پیش با روی کار آمدن سروان «نریمان شاه آبادی» به عنوان رئیس پاسگاه بخش، تا حد قابل توجهی از میزان سرقت‌ها و ناامنی‌ها کاسته شده است که این را باید مرهون تلاش شبانه روزی پرسنل تحت امر این فرمانده محترم دانست.

حیدریان عنوان کرد: از همین جا به نمایندگی مردم بخش و شهر دینور به نیروهای تحت امر فرماندهی این پاسگاه، خسته نباشید می‌گویم.

شهردار دینور گفت: دینور از نظر کشاورزی جایگاه بسیار خوب و مستعدی در استان و حتی کشور دارد و این می‌تواند زمینه‌های رشد اقتصاد و بالا رفتن آمار اشتغال پایدار در منطقه را افزایش دهد.

وی به عملکرد این شهرداری اشاره داشت و افزود: شهرداری شهر دینور برای ارتقا سطح زندگی مردم این منطقه تلاش داشته است و براساس بودجه سالانه خود، اقدام به خدمات رسانی به مردم کرده است.

کد N134974

وبگردی