آفتاب

تقویت زیرساخت های روستاها مورد توجه مجلس و دولت است

تقویت زیرساخت های روستاها مورد توجه مجلس و دولت است

گچساران - ایرنا -نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نقویت زیرساخت ها در روستاها و بهبود رفاه زندگی مردم مناطق روستایی مورد توجه مجلس و دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایرنا غلامرضا تاجگردون ، پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات روستاهای شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایجاد امکانات رفاهی در مناطق روستایی به ویژه توسعه شبکه های آب ، برق، گاز و احداث جاده های مناسب برای پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها در اولویت خدمات رسانی دولت قرار دارد.

وی اظهار کرد: ماندن جمعیت تلاشگر و تولید کننده در روستاها، نقش بسیار مهمی در توسعه و آبادانی ایران اسلامی و افزایش تولیدات کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی دارد.

نماینده مردم گچساران و باشت که در جمع مردم روستای آبده گاه سخن می گفت ، اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح گازرسانی به این روستا در سال 93 آغاز خواهد شد.

تاجگردون ، برخی اختلافات محلی در مورد محل عبور خط لوله گاز به روستای آبده گاه را از مهمترین دلایل تاخیر در اجرای طرح گازرسانی به این روستا بیان کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت و معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه این نشست از روستاهای سادات شاه زینعلی، آبده گاه علیا و سفلی، تلچگاه و لار از توابع شهرستان باشت بازدید کردند.ک/2

8143/671 /679
کد N134935

وبگردی