آفتاب
فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف 871كیلو گرم تریاك و حشیش از چهار قاچاقچی در اصفهان

کشف 871كیلو گرم تریاك و حشیش از چهار قاچاقچی در اصفهان

چهار قاچاقچی حرفه ای که 871 كیلو گرم مواد مخدر همراه داشتند درشهرستان نائین اصفهان دستگیر شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی اصفهان در جاده آب حوالی شهرستان نائین به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۳۲۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۷۶ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف و دو نفر نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سردار «عبد الرضا آقاخانی» تصریح کرد: همچنین ماموران این یگان در عملیاتی دیگر به یک دستگاه خودروی سواری سمند که با سرعت بالایی به سمت ورودی شهرستان نائین در حال حرکت بود به دلیل سرعت غیر مطمئنه دستور توقف دادند ولی راننده متواری شد.

رییس پلیس استان با بیان اینکه متأسفانه خودروی مذکور به دلیل سرعت زیادی که داشت در نزدیکی گردنه ملا احمد نائین دچار واژگونی شد، گفت: بلافاصله ماموران بر سر صحنه حاضر و در بازرسی دقیق از خودرو مقدار ۲۳۱ کیلو ۷۰۰ گرم تریاک و ۲۳۳ کیلوگرم حشیش را کشف و راننده و سرنشین خودرو را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در مجموع عملیات‌های روز گذشته توسط ماموران انتظامی استان مقدار ۵۶۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۳۰۹ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف، دو دستگاه خودروی سواری توقیف و چهار قاچاقچی نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد N134603

وبگردی