آفتاب

نمایندگان سیستان و بلوچستان در انعکاس مشکلات به مقامات کشوری بسیار ضعیف عمل کرده‌اند

نمایندگان سیستان و بلوچستان در انعکاس مشکلات به مقامات کشوری بسیار ضعیف عمل کرده‌اند

روز گذشته نشستی برای بررسی مسائل و مشکلات مربوط به کمبود امکانات آموزشی در استان زاهدان با حضور یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران که جزء خیرین مدرسه ساز در سطح کشور است در صحن شورای اسلامی شهر زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، در این نشست «دانشور» با ابراز خرسندی از حضور در یکی از استانهای کمتر برخوردار کشور توضیحاتی را در مورد نحوه فعالیت خود در این استان داد و گفت: از سالها قبل با مشکلات استان سیستان و بلوچستان آشنا هستم و از نزدیک این مشکلات را حس کرده‌ام و حتی افرادی را مامور کرده‌ام تا تمامی مسائل حوزه آموزشی این استان را رصد کنند لذا از زمانی که از مشکلات این منطقه مطلع شدم برخود تکلیف دانستم تا در راستای حل مسائل و معضلات آموزشی آن در حد توان خود گام بردارم.

وی با تاکید بر همکاری و فعالیت سایر موسسات خیریه، بخشهای خصوصی و نهادهای مختلف در جهت رفع مشکلات این استان افزود: بایستی سیاستگذاری ها در این منطقه اصلاح شود ، مطمئناً در جاهایی که فقر زیاد است ثروتمندان زیادی هم هستند. باید ثروتمندان و بخشهای مختلف اقتصادی را به مشارکت در این امر تحریک کنیم.

وی تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری به تنهایی نمی‌توانند از عهده مشکلات بر آیند متاسفانه هماهنگی لازم بین دستگاه ها نیست، در این منطقه این موضوع با شدت بیشتری احساس می شود باید کاری کنید که نهادها و دستگاه های مختلف در تعامل بیشتری با هم باشند.

دانشور با انتقاد از عدم پیگیری نمایندگان مجلس زاهدان و استان در انعکاس مشکلات و معضلات منطقه گفت: متاسفانه نمایندگان این استان در اطلاع رسانی و انعکاس مشکلات به مقامات کشوری بسیار ضعیف عمل کرده اند و تا زمانی که مسائل و کاستی ها به گوش مسئولین کشوری نرسد نباید چشم انتظار بهبود وضعیت در منطقه باشیم. باید سیاستگذاران را به مشکلات این منطقه حساس کنید و شما بعنوان مسئولین شهر بایستی در این خصوص از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی توضیح بخواهید.

وی اظهار داشت: بسیاری از اشخاص هستند که علی رغم داشتن توانایی لازم و تحصیلات عالی و تجربه ی کافی متاسفانه یا از کشور مهاجرت کرده‌اند و یا در حاشیه مانده اند و از وجود آنها استفاده نمی شود و همین امر باعث شده تا در فرار مغزها رتبه نخست را در دنیا داشته باشیم لذا در انتخابات مختلف بایستی افراد نخبه و کسانی که دغدغه ی مردم را دارند شناسایی و انتخاب شوند بایستی انسانهای سالم، تحصیل کرده و متعهد به نظام را در نظر بگیرید و امور را به آنها بسپارید.

انتهای پیام

کد N134419

وبگردی