آفتاب

نماینده اراک: ابلاغیه اقتصاد مقاومتی نقشه راه عبور از تحریم ها است

نماینده اراک: ابلاغیه اقتصاد مقاومتی نقشه راه عبور از تحریم ها است

اراک - ایرنا - دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:ابلاغیه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، نقشه راه عبور از تحریم ها، عزتمندی و بالندگی نظام است.

ˈمحمد حسن اصفریˈ روز پنج شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: تنها راه برون رفت و خنثی سازی تحریم ها تکیه بر داشته های داخلی و ایستادن بر روی پای خود است که رهبر معظم انقلاب بدرستی و با هوشمندی در ابلاغیه اقتصاد مقاومتی بر آن تاکید داشته اند.

وی بیان کرد: تحریم های اعمال شده علیه ایران ناجوانمرادنه و مغایر با تمامی قواعد و معاهده های حقوق بشر و بین المللی است .

وی ادامه داد: ملت ایران با اعمال این تحریم ها و موضع گیری های ضد و نقیض امریکایی ها این نکته را بار دیگر تجربه کرد که نظام سلطه در هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست و باید با تدبیر و باروری استعدادها با قوت برای بی نیازی کشور در سایه اقتصاد مقاومتی کوشید.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روحیه و روال به فعلیت رساندن توانمندی ها، منابع کشور و کاهش وابستگی به غرب باید در تمامی سطوح نظام جاری شود و مجلس در تصویب قوانین، دولت در لوایح بودجه و برنامه های اجرایی با حساسیت و وسواس این مهم را دنبال کنند.

آصفری بیان کرد: ملت ایران با خلق حماسه سیاسی در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن حمایت قاطع خود را از نظام نشان داد و امروز وظیفه مسوولان است که با برنامه و تدبیر حماسه سترک اقتصادی را محقق کنند.

وی اظهار کرد: ابلاغیه مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی مشق عملیاتی تمام بخش ها است ک/3

560/ 556/ 605
کد N134299

وبگردی