آفتاب

مراسم نکوداشت چهره ماندگار عرصه خدمت گزاری و خیراندیشی در شیراز برگزار شد

مراسم نکوداشت چهره ماندگار عرصه خدمت گزاری و خیراندیشی در شیراز برگزار شد

شیراز- ایرنا- مراسم نکوداشت سید نصرالله هاشمی، که نیم قرن در عرصه های امدادگری و سلامت، منشا خیراندیشی بوده عصر روز چهارشنبه با حضور مسوولان کشوری در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، نصرالله هاشمی، از دهه چهل و قبل از انقلاب، همواره در امور خیر و کمک به نیازمندان تلاش گسترده ای داشته است و پس از انقلاب نیز در سمت مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، علاوه بر ارائه خدمات به اقشار نیازمند و خانواده های ایتام در همه عرصه های خیر و نیکوکاری حضور فعالی داشته است.

این چهره ماندگار در بسیاری از امور خیر، موسس و پایه گذار بوده است وحضور موثر در جمع خیرین سلامت، بنیاد قلب، موسسه خیریه مهدی فاطمه (ع)، صندوق تعاون اسلامی از شاخص ترین عرصه های نیکوکاری این مرد بزرگ امدادگر است.

هاشمی جز هیات مدیره بیمارستان کوثر،مادر کودک،سوانح و سوختگی و بسیاری از درمانگاهها در استان فارس می باشد و در ساخت آنها کمک کرده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در این ایین با اشاره به خدمات ارزشمند سید نصرالله هاشمی که در انجام کارهای خیر خدماتی ارزنده از خود بجای گذاشته ، این خدمات ستودنی برشمرد.

حسین انواری بیان داشت : برای تعمیم فرهنگ ارزنده کمک به افراد بی بضاعت و خدمت رسانی به مناطق محروم باید قدردان چنین افرادی باشیم که تمام عمر خود را در راه خدمت به مردم و محرومان صرف کرده اند.

درخاتمه این مراسم از تمبر یادبود پاسداشت سیدنصرالله هاشمی رونمایی شد.ک/2

7374/ 667/536
کد N134129

وبگردی