آفتاب
جراره مطرح کرد:

اجازه ورود مذاکرات 5+1 به مسائل دفاعی و سایر امورات داخلی ایران را نمی‌دهیم

اجازه ورود مذاکرات 5+1 به مسائل دفاعی و سایر امورات داخلی ایران را نمی‌دهیم

بندرعباس - خبرگزاری مهر: رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: ما به مذاکره با غربی ها خوش بین نیستیم و در مذاکرات اجازه ورود آنها را به مسائل دفاعی و سایر امورات داخلی ایران نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم جراره بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به گفتگوهای مرحله پایانی با 1 + 5 که پس از حصول توافق موقت بین طرفین در مذاکره هسته ای اتفاق افتاد، افزود: متاسفانه بعد از اتمام مرحله اول توافق نامه مقامات آمریکا با زیرپا گذاشتن مفاد توافقات اولیه مسائل مربوط به موشک‌های بالستیک و حقوق بشر را از موضوعات اصلی مذاکرات مرحله بعد بیان نموده اند که این خود نقض توافق نامه موقت و اولیه است.

جراره بیان داشت که ما فقط در مسائل هسته ای با 1+5 بر اساس پادمان و درچارچوب قوانین آژانس مذاکره می‌کنیم که باید بر پایه احترام و منافع جمهوری اسلامی ایران باشد.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، خمیر ، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص عدم اعتماد به آمریکا و کشورهای غربی در مذاکرات گفت: ما به طرف غربی خوش بین نیستیم و قبلا هم دیدیم که درمذاکرات بر خلاف تعهدات خود عمل کرده‌اند و اکنون نیز با ورود موضوع موشکی، حقوق بشر و ایجاد تحریم های جدید موانع بزرگی را بر سر راه مذاکرات ایجاد کرده اند که نشان از عدم صداقت آنها دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان افزود: اگرچه انتظار این رفتار را از آنها داریم و این درسی برای مسئولان کشور ما است که به دشمن خوشبینانه نگاه نکنند چون آنها در رفتار خود هیچگونه صداقتی ندارند و هر گونه تصمیمی درمذاکره باید واقع بینانه با نگاه به گذشته وبر اساس منافع کشور باشد.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، خمیر، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در پایان با تشکر از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: مردم نشان دادند با حضور پرشور در این عرصه سیاسی حمایت خود را از آرمانهای انقلاب و رهبری اعلام کردند و نشان دادند از جمهوری اسلامی ایران حمایت خواهند کرد و این حمایت از بمب های اتمی موثرتر و ارزشمندتر است.

کد N133954

وبگردی