آفتاب
مهر گزارش می دهد/

ورزشگاه انقلاب کرج مهیای بازی تیم ملی نیست/ برپایی نمایشگاه بهاره در پارکینگ ورزشگاه

ورزشگاه انقلاب کرج مهیای بازی تیم ملی نیست/ برپایی نمایشگاه بهاره در پارکینگ ورزشگاه

کرج- خبرگزاری مهر: در فاصله 10 روز تا شروع بازی ایران و کویت در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا هنوز ورزشگاه انقلاب کرج برای میزبانی این دیدار آماده نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت های جام ملت های آسیا عصر 12 اسفند ماه در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج به مصاف کویت  خواهد رفت.

این در حالی است که با توجه به حساسیت این دیدار و اولین میزبانی رسمی کرج از دیدارهای تیم ملی این ورزشگاه با مشکلات فراوانی مواجه است.

متاسفانه صندلی های ورزشگاه انقلاب از شرایط مطلوبی برخوردار نیست و در قسمت جنوبی استادیوم صندلی وجود ندارد  همینطور با توجه به حضور خبرنگاران خارجی در این دیدار جایگاه خبرنگاران همچنان در شرایط بدی قرار دارد اتفاقی که در دیدارهای سایپا در این فصل هم به کرات دیده شده است.

از دیگر مشکلات این ورزشگاه می توان به درب ورودی ورزشگاه اشاره کرد که با توجه به عملیات عمرانی شهرداری در بدترین شرایط خود به سر می برد.

برپایی نمایشگاه بهاره در پارکینگ ورزشگاه

هر ساله از 10 اسفنده ماه در پارکینگ ورزشگاه انقلاب کرج نمایشگاه بهاره برگزار می شود که قرار است در همان تاریخ این نمایشگاه در پارکینگ ورزشگاه برگزار شود که در صورت تحقق این اتفاق هیاهو و بی نظمی عجیبی در هنگام بازی ایجاد می شود.

به هر حال امیدواریم به درایت مسئولان هر چه زودتر این مشکلات حل شود و این میزبانی بزرگ به نحو احسن برگزار شود.

اعتباری برای تجهیز ورزشگاه نداریم

رضا جمالی مدیر مجموعه ورزشی انقلاب در این خصوص به خبرنگار مهر گفت:در تلاش هستیم تا تمام شرایط را برای این دیدار مهیا کنیم در حال حاضر هم مشکل درب ورودی ورزشگاه را با همکاری شهرداری در حال برطرف کردن هستیم.

وی ادامه داد:متاسقانه باید نزدیک به 5 هزار صندلی تهیه شود ولی  تهیه آن بودجه قابل توجه ای نیازمند است که در حال حاضر نمی توانیم آن را آماده کنیم.

جمالی در خصوص مشکلات جایگاه خبرنگاران گفت:سعی خواهیم کرد این جایگاه را برای دیدار ایران و کویت آماده کنیم.

مدیر مجموعه ورزشی انقلاب در خصوص برپایی نمایشگاه بهاره و همزمانی آن با بازی ایران و کویت گفت: قرار است طی چند روز آینده جلسه ای در این خصوص تشکیل شود و امیدوارم هماهنگی لازم انجام شود تا دیدار ایران و کویت بدون هیچ دغدغه ای برگزار شود.

کد N133411

وبگردی