آفتاب
در سال جاری صورت گرفت؛

واگذاری 1387 انشعاب رایگان آب روستایی به واجدین شرایط در کرمان

واگذاری 1387 انشعاب رایگان آب روستایی به واجدین شرایط در کرمان

سرپرست اداره امور مشترکین و درآمد آبفار استان کرمان از واگذاری یک‌هزار و 387 انشعاب رایگان به مشترکین واجد شرایط در روستاهای استان کرمان، طی سال جاری خبر داد.

"مسعود مهدوی‌فرد" در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، با اعلام این خبر گفت: بر اساس قانون بودجه سال 92 به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی، همچنین خانواده‌های معظم شهدا انشعاب آب روستایی به صورت رایگان داده می‌شود.

وی با بیان این‌که انشعاب آب مساجد و حسینیه‌ها نیز رایگان است، افزود: بر این اساس، از ابتدای امسال اکنون، یکهزار و 68 انشعاب رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و182 انشعاب به مشترکین تحت پوشش بهزیستی ارایه شده است.

مهدوی‌فرد با اشاره به ارایه 58 انشعاب رایگان به خانواده معظم شهدا و 79 انشعاب به مساجد و حسینیه‌های روستاهای استان کرمان، گفت: بیش‌ترین انشعاب رایگان برای مشترکین تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان قلعه‌گنج و با 215 مورد بوده است.

سرپرست اداره امور مشترکین و درآمد آبفار استان کرمان اظهار کرد:شهرستان جیرفت با 159 انشعاب و منوجان با 139 انشعاب را در رتبه‌های بعدی بیش‌ترین میزان انشعاب رایگان در خصوص افراد تحت پوشش کمیته امداد عنوان کرد.

وی افزود: بیش‌ترین آمار واجدین شرایط اخذ انشعاب رایگان در مجموعه بهزیستی نیز به ترتیب در شهرستان‌های قلعه‌گنج با 44 مورد، جیرفت با 26 مورد و ریگان با 18 انشعاب بوده است.

.

مهدوی‌فرد، مجموع اعتبار واگذاری این انشعابات را یک میلیارد و یک میلیون و 280 هزار ریال اعلام کرد.

انتهای پیام

کد N133196

وبگردی