آفتاب

حقیقت‌پور:در بودجه تصمیمات احساسی و دور از عدالت گرفته‌ایم

حقیقت‌پور:در بودجه تصمیمات احساسی و دور از عدالت گرفته‌ایم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بحث‌های امروز جلسه علنی در مورد اشکال در بودجه سال آینده گفت: متاسفانه در بودجه از نگاه رهبری که انتظار رفتار و گفتار حکیمانه از نمایندگان دارند فاصله گرفته‌ایم و تصمیمات احساسی و دور از عدالت بوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری با احساسی و دور از عدالت خواندن تصمیمات نمایندگان در تصویب بودجه سال جاری از هیات رییسه خواست تا ترتیبی اتخاذ کند که در دوره‌های بعدی عدالت در تصویب بودجه رعایت شود.

حقیقت‌پور همچنین از وزارت کشور خواست همه تلاش خود را برای آزادی مرزداران ایرانی انجام دهد و اظهار کرد: اکثر این مرزداران از بچه‌های محروم این سرزمین بوده‌اند اما دولت نباید به گونه‌ای اقدام کند که از اقتدار به دور باشد. نباید بگذارند که هر ارذال اوباشی به مرزهای ما حمله کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین از اعضای تیم مذاکره‌کننده پرونده هسته‌ای ایران در وین خواست تا با الهام از سخنان رهبری از حق مردم ایران در دستیابی به انرژی هسته‌ای دفاع کنند و خطاب به وزارت نیرو خواهان پرداخت حقآبه استان اردبیل از رودخانه قزل اوزن شد.

انتهای پیام

کد N133006

وبگردی