آفتاب

رییس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان: رییس جمهوری توجه ویژه ای به استان دارد

رییس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان: رییس جمهوری توجه ویژه ای به استان دارد

خاش، زاهدان- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست صمیمی نمایندگان استان با رییس جمهوری و حسن نظر ایشان به مسائل و مشکلات مردم نشان دهنده توجه ویژه دکتر روحانی به این استان است.

ˈحمیدرضا پشنگ ریگیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایندگان این استان در دیدار اخیر خود با رییس جمهوری اسلامی ایران مسائل، مشکلات و مطالبات اساسی و مهم مردم استان را مطرح کردند که مورد توجه ویژه دکتر روحانی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: اعضای مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در این دیدار مشکلات، پیشنهاد ها و کمبودهای این استان را با رییس جمهور در میان گذاشتند.

وی ادامه داد: رییس دولت تدبیر و امید امنیت را یکی از مسائل حساس و مهم این استان بر شمرد و سیستان و بلوچستان را پیشانی امنیت ملی ایران دانست.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : توسعه بندر پر اهمیت چابهار، ساخت و تکمیل طرحهای زیربنایی از جمله راه آهن چابهار – ایرانشهر – خاش - زاهدان و گازرسانی به مرکز استان از جمله درخواست های نمایندگان از رییس جمهوری بود.

رییس مجمع نمایندگان استان حمایت از تولید کنندگان بخش های کشاورزی، دامی و صنعت و معدن استان مصوب کردن جذب و به کارگیری دست کم دو هزار نفر از تحصیل کردگان متعهد بلوچ در ادارات دولتی، کمک ویژه به شهرستان نوپای میرجاوه و بخش های ریگ ملک و لادیز، سهامدار کردن مردم فقیر و مرزنشین در راستای اشتغالزایی و توسعه همه جانبه و توجه به زیر ساخت های روستایی را از مسائل مطرح شده در این دیدار عنوان کرد.ک/3

7312/653/ 330
کد N132832

وبگردی