آفتاب

7 خودروی سواری و 4 موتورسیکلت در ایلام توقیف شدند

7 خودروی سواری و 4 موتورسیکلت در ایلام توقیف شدند

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان ایلام از توقیف 7 دستگاه خودروی سواری و 4 دستگاه موتورسیکلت که سلاح سرد در داخل خودرو همراه داشتند، خبر داد.

سرهنگ« فردین پیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی ایلام، با اشاره به اینکه پلیس شهرستان با رانندگانی که سلاح سرد در خودرو داشته باشند برخورد می‌کند، اظهار کرد: نگهداری سلاح سرد همراه رانندگان زمینه‌ی بروز ناهنجاری و حوادث بوده که خودروهای عمومی و شخصی در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، جرم‌خیز و معابر عمومی بازرسی و در صورت کشف هر سلاح سرد با آنان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته در این استان 7 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شدند، افزود: ایجاد مزاحمت برای مردم، انجام حرکات خطرناک و تغییر وسیله‌ی نقلیه را از تخلفات رانندگان این خودروها بوده است.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه طی بازرسی‌های پلیس امنیت شمار فراوانی سلاح سرد شامل قمه، چاقو، تبر زین و گرز از رانندگان کشف شده است، خاطرنشان کرد: نگهداری سلاح سرد در داخل خودرو علاوه بر اینکه سبب ایجاد امنیت نمی‌شو بلکه این عمل در بوجود آوردن بسیاری از ناهنجاری‌ها و حوادث موثر است.

پیری هم‌چنین از دستگیری 9 سارق و کشف 20 فقره سرقت در شهر ایلام خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده در زمینه‌های سرقت منزل و لوازم داخل خودرو فعالیت داشتند و متهمان تاکنون به 14 فقره سرقت منزل و 6 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این سارقان در عملیات‌های جداگانه و توسط تیم‌های گشت کلانتری‌های 11 و 15 شناسایی و دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از وقوع سرقت در سطح شهر ایلام به افزایش گشت‌های شبانه‌روزی کلانتری‌ها و برپایی ایست و بازرسی‌های مقطعی انجام می‌شود اما در صورت انجام بزه‌ای پلیس همه‌ی تلاش خود را برای دستگیری مجرم انجام می‌دهد.

انتهای پیام

کد N132640

وبگردی