آفتاب
فرماندار بابلسر:

مقابله با اعتیاد نیازمند آموزش و فرهنگ‌سازی است

مقابله با اعتیاد نیازمند آموزش و فرهنگ‌سازی است

همه ‏مسئولان و متولیان امر موظفند برای ریشه کن‌کردن اعتیاد در جامعه همت کنند./دشمنان نظام اسلامی ترویج مواد مخدر را در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان مورد توجه قرار داده‌اند.

ایلنا: فرماندار بابلسر گفت: مقابله با پدیده شوم اعتیاد نیاز به فرهنگ‌سازی و آموزش دارد.

به گزارش" ایلنا" از بابلسر،"سیدکریم سجادی" در جلسه مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اعتیاد را یک بلای خانمان‌سوز دانست و اظهار داشت: مقابله با پدیده شوم اعتیاد نیاز به فرهنگ‌سازی و آموزش دارد.

وی با بیان اینکه تهدید سلامت جامعه، افزایش بزهکاری، ‏مختل شدن بهداشت جامعه، افزایش سرقت، طلاق و از هم پاشیدگی خانواده‌ها از مضرات اصلی اعتیاد است، افزود: همه ‏مسئولان و متولیان امر موظفند برای ریشه کن‌کردن اعتیاد در جامعه همت کنند.

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است باید به تناسب ظرفیتی که دارد در زمینه مهار مواد مخدر فعالیت کند، گفت: نگاه به فعالیت‌های ‏پیشگیرانه باید پژوهش‌محور باشد و برای هر گروه سنی، شغلی و کاری فعالیت‌های مجزا تعریف و ‏اجرا شود‎.

"سجادی" مبارزه با معضل مواد مخدر را نیازمند عزم و اراده همگان دانست و اذعان داشت: دشمنان نظام اسلامی ترویج مواد مخدر را در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان مورد توجه قرار داده‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان، با بیان اینکه کشور ما تاکنون هزینه‌های زیادی را در این زمینه متحمل شده است، خطاب به مسئولان گفت: اجرای برنامه‌های پیشگیری و درمان یا هر نوع اقدام دیگری برای مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان یا استان مستلزم داشتن اطلاعات اساسی و درست است و ما بدون داشتن اطلاعات صحیح نمی‌توانیم برنامه‌های منسجم و بلند مدتی را در حوزه مبارزه انجام دهیم.

کد N132324

وبگردی