آفتاب

نماینده مردم تبریز ساماندهی کارگران شرکت‌های پیمانکار را خواستار شد

نماینده مردم تبریز ساماندهی کارگران شرکت‌های پیمانکار را خواستار شد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای اجرایی شدن دستورالعمل ساماندهی کارگران شرکت‌های پیمانکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی در جشن ویژه کارگران پتروشیمی تبریز با اشاره به جایگاه کار و کارگر و تأکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر اهمیت منزلت بالای این قشر گفت: اگر درآمد یا گردش ثروتی در جامعه باشد مدیون زحمات کارگران است و در سایه همین زحمات خالصانه و بی‌منت است که جامعه جان پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که «باید شان و منزلت کارگران و زحمتکشان جامعه بالا رود و به سطحی برسد که همه احساس رضایتمندی کنند» افزود: ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مجلس وظیفه داریم تا قوانین و مقرراتی را که باعث می‌شود ارزش کارگر حفظ شود تصویب کنیم و در این مورد اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

وی ادامه داد: در همین راستا در سال ۸۸ دستورالعملی مبنی بر ساماندهی نیروهای پیمانکاری صادر شد که بعد از روی کار آمدن دولت جدید و با تلاش نمایندگان مجلس بالاخره این دستورالعمل اجرایی شد.

نماینده مردم تبریز با بیان این‌که «پیمانکاران برخی مواقع فقط ۵۰ درصد مبلغی را که از دولت دریافت می‌کند به کارگران می‌دهند» گفت: این اقدام به دور از انصاف و به ضرر کارگران زحمتکش و دلسوز است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که «وحدت یکی از پایه‌های انقلاب اسلامی است و پیروزی انقلاب اسلامی هم ثمره وحدت بود» گفت: هرکجا که برای تحقق آرمان و هدف، وحدت وهمدلی و صمیمیت وجود داشته باشد اراده خداوند هم در آن‌جا نمایان می‌شود.

وی افزود: این مایه افتخار است که با همدلی و وحدت بین کار‌شناسان، مهندسان و کادر فنی و کارگران پتروشیمی تبریز دیگر نیازی به متخصصین خارجی وجود ندارد و متخصصین داخلی توانسته‌اند گره از اکثر مشکلات بگشایند.

انتهای پیام

کد N131861

وبگردی