آفتاب
از2 تا 8 اسفند برگزار می شود:

نخستین المپیاد ورزشی دانش آموزان ایران در اصفهان

نخستین المپیاد ورزشی دانش آموزان ایران در اصفهان

اولین المپیاد ورزشی دانش آموزان ایران با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزشی آموزش و پرورش اسفند ماه در اصفهان برگزار می شود.

 ایلنا:مدیركل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه نخستین مسابقات ورزشی دانش آموزان ایران با حضور یک هزار و 500 نفر ورزشکار در اصفهان برگزار می شود ادامه داد: در این مسابقات سرپرستان و مربیان از 29 استان کشور از2 تا 8 اسفند در این استان حضور می یابند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛مجید عاملیان، بابیان اینکه المپیاد دانش آموزی برای اولین بار در کشور برگزار می شود اظهار داشت: در این مسابقات دانش آموزان برتر برای المپیاد جهانی 2015 انتخاب می‌شوند و اصفهان میزبان المپیاد جهانی دانش آموزان 2015 است.

مدیركل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه ورزشکاران در رشته‌های ورزشی والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال در اصفهان به رقابت می‌پردازند. تصریح‌کرد: این مسابقات در محل اردوگاه شهید بهشتی در 3 اسفندماه آغاز می‌شود.

عاملیان با درخواست یاری از همه دستگاه‌های استان برای میزبانی اصفهان در این مسابقات افزود: استان‌های کردستان، خراسان شمالی و زنجان در این مسابقات حضور ندارند.

وی تصریح‌کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات از دو ماه پیش در نظر گرفته شده بود و در دستور کار سه معاونت فرهنگی، اجرایی و فنی قرار داشت.

کد N131676

وبگردی