آفتاب

تجلیل از دانشجویان برتر علوم پزشکی جهرم

تجلیل از دانشجویان برتر علوم پزشکی جهرم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: کیفیت از کلیدی‌ترین اهداف و دانشجویان از محوری‌ترین ذینفعان در دانشگاه‌های علوم پزشکی به‌شمار می‌روند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه فارس، رحیم رئوفی امروز سه‌شنبه در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر، گفت: کسب موفقیت و درخشش دانشجویان بهترین گواه برای اثبات توانمندی و افزایش کیفیت آموزشی دانشگاه به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: تمام موفقیت‌ها در سایه تلاش جمعی اعضای هیات علمی و اساتید متخصص همراه با شایستگی و سخت‌کوشی دانشجویان میسر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان 7 مسیر برای رسیدن به قله‌های ترقی دانشجویان، اظهار کرد: دانشجو برای رسیدن به قله پیشرفت با عبور از این مسیرها به جایگاه و دستاوردی که مدنظر داشته می‌رسد تا در سطح جامعه خدمت رسانی کند.

رئوفی با اظهار خشنودی از روند رو به رشد و موفقیت چشمگیر دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه گفت: کیفیت از اهداف کلیدی دانشگاه‌های علوم پزشکی به شمار می‌رود و در این مسیر سرلوحه فعالیت‌ها استفاده از نظرات دانشجویان آنهم دانشجویان نخبه و مستعدی است که مشتاقانه و با انگیزه بالا علی‌رغم مشکلات و سختی‌های خاص رشته‌های حوزه پزشکی، این رشته را برای خدمت بیشتر به همنوعان خود برگزیده‌اند تا مرهم درد و آلام مردم جامعه خود باشند.

وی از دانشجویان خواست تا با طرح نقطه نظرات سازنده خود نقش مثبت یا منفی تمام گروه‌های آموزشی را در فرایند یادگیری به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی دانشگاه بیان کنند.

انتهای پیام

کد N131547

وبگردی