آفتاب

رزمایش "الی بیت‌المقدس" بسیج در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

رزمایش "الی بیت‌المقدس" بسیج در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری رزمایش "الی بیت‌المقدس" بسیج در نیمه اول اسفند امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی در این رابطه اظهار کرد: رزمایش "الی بیت‌المقدس" در نیمه اول اسفندماه سال جاری با حضور 20 گردان در سراسر استان خزاسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ آمادگی بسیجیان دانست و افزود: در این رزمایش بسیجیان آموخته‌های خود را به صورت عملی پیاده می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه "رزمایش‌ها به صورت مقابله با دشمن فرضی برگزار می‌شود"، گفت: دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات و مقابله با اغتشاشات فرضی در این رزمایش پیش‌بینی شده است.

قاسمی با بیان اینکه "از مجموع کل گردان‌های شرکت‌کننده در رزمایش، یک گردان از خواهران حضور خواهد داشت"، افزود: در این رزمایش 19 گردان از برادران بسیج شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه "شش گردان در مرکز استان حضور خواهند داشت"، اظهار کرد: گردان‌های شرکت کننده از شهرستان‌های استان شامل قائن سه گردان، طبس دو گردان، نهبندان، درمیان و زیرکوه هر کدام یک گردان، سرایان و بشرویه دو گردان خواهند بود.

انتهای پیام

کد N131070

وبگردی