آفتاب

بارش برف و باران در برخی محورهای خراسان‌رضوی

بارش برف و باران در برخی محورهای خراسان‌رضوی

بنابر اعلام مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، بارش برف و باران در محورهای منتهی به تعدادی از شهرستان‌ها هم‌چنین برخی گردنه‌های استان ادامه دارد.

به گزارش واحد دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه‌ی خراسان، رانندگان عبوری از محورهای منتهی به شهرستان‌های «سرولایت»، «فریمان» و «احمدآباد» امروز سه‌شنبه بیست و نهم بهمن‌ماه شاهد بارش برف هستند.

این گزارش با اشاره به اینکه بارش برف،به کاهش دید و کندی تردد خودروها در این محورها منجر شده است، می‌افزاید: در گردنه‌های تیوان در محور «درگز- قوچان»، سنگ‌بست در محور «مشهد - فریمان»، ابرش در محور «مشهد - نیشابور» و رباط‌سفید در محور «احمدآباد - تربت‌حیدریه» نیز بارش برف مشاهده می‌شود که رعایت نکات ایمنی به ویژه سرعت مطمئن و اجتناب از سبقت‌های غیرمجاز برای رانندگان عبوری از این محورها ضروریست.

هم‌چنین ریزش باران در جاده‌های منتهی به شهرستان‌های چناران، سبزوار، کاشمر، گناباد، رشتخوار، مه‌ولات، بجستان و زاوه و گردنه جوادیه در محور «مشهد – نیشابور» هم‌چنان ادامه دارد که این امر احتیاط بیشتر رانندگان هنگام عبور از این مسیرها را می‌طلبد.

براساس این گزارش، رفت و آمد خودروها در دیگر محورها نیز بصورت عادی جریان دارد.

انتهای پیام

کد N131059

وبگردی