آفتاب

برای رشد اقتصاد کشور باید از دولت یازدهم حمایت شود

برای رشد اقتصاد کشور باید از دولت یازدهم حمایت شود

سمنان – ایرنا – رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: برای رسیدن به رشد اقتصادی در آینده با توجه به سیاست های دولت یازدهم، تمام بخش ها باید این دولت را حمایت کنند.

ˈاسدالله عسگر اولادیˈ روز سه شنبه در نشست تخصصی کارآفرینی در دانشگاه سمنان با اشاره به برخی هجمه ها علیه دولت تدبیر و امید، افزود: مگر این دولت چند ماه است که سر کار آمده و بایستی به دولت یازدهم مهلت داد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هم فرمودند باید به دولت تدبیر و امید فرصت داده شود، اظهار داشت: از همه می خواهیم که از این دولت حمایت کنند.

وی در بخش دیگری به روند مذاکرات هسته ای اشاره و تصریح کرد: بایستی با دنیا تعامل نماییم و اول باید با کشورهای منطقه ارتباط داشت و تعامل اولیه دوباره برقرار شده است.

عسگر اولادی با بیان اینکه در قرن بیست و یکم نمی توان دایم با دنیا قهر بود، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی برای دنیا حرف دارد و با داشتن حقانیت، عزت و حفظ ارزش ها باید مذاکرات را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم تازه وارد کار شده و باید کمکش کنیم و بیان اینکه آهنگ شکستن دیوار تحریم ها شنیده می شود، تاکید کرد: کنترل تورم و اشتغالزایی باید مهمترین هدف اقتصادی دولت باشد تا جوانان که سرمایه کشور هستند به کار مشغول شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش دولت تدبیر و امید و برنامه ریزی مناسب، عقب ماندگی برنامه چهارم و پنجم توسعه کشور جبران شود.

وی جذب اعتماد جهانی، ایجاد امید برای نسل جوان و توجه به صادرات به عنوان عامل اصلی استقلال را از دیگر توصیه های خود به دولت یازدهم عنوان کرد. ک/2

611/599/608/508
کد N130934

وبگردی