آفتاب
شهردار تبریز:

اصل اول سرمایه گذاری اندیشه است

اصل اول سرمایه گذاری اندیشه است

قبل از اینکه مسائل ریالی و مادی را در سرمایه گذاری مورد بررسی قرار دهیم باید اندیشه جذب سرمایه گذاری را به عنوان یک اساس داشته باشیم و قوانین و مقرارت به صورت شفاف در اختیار مردم و سرمایه گذاران قرار دهیم.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: بستر سازی مناسب و شفاف سازی امور در نحوه سرمایه گذاری‌ها دو زیر ساخت اساسی برای جذب سرمایه گذاران است.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که در جمع مدیران شهری تبریز سخن می‌گفت با بیان اینکه اصل اول سرمایه گذاری اندیشه است، افزود: قبل از اینکه مسائل ریالی و مادی را در سرمایه گذاری مورد بررسی قرار دهیم باید اندیشه جذب سرمایه گذاری را به عنوان یک اساس داشته باشیم و قوانین و مقرارت به صورت شفاف در اختیار مردم و سرمایه گذاران قرار دهیم.
وی ارائه برنامه جامع و کامل را به‌عنوان رکن دوم سرمایه گذاری لازم و ضروری دانست و افزود: اندیشه سرمایه گذاری بایستی در همه نهادهای شهری فرهنگسازی شود و اگر این اندیشه در جامعه جاری باشد افزایش سرمایه گذاری را نیز دنبال خواهد داشت.
شهردار تبریز با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی تبریز خاطرنشان کرد: موقعیت جغرافیایی تبریز و همجواری با چند کشور موقعیت ویژه‌ای را برای ما فراهم می‌کند تا در جذب سرمایه گذار خارجی نیز اقداماتی ویژه‌ای صورت گیرد و قوانین و مقرارت برای سرمایه گذاران شفاف‌تر شود.
وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی‌های کلان مدیریتی در حوزه سرمایه گذاری، زمینه برای احیا هویت و جایگاه واقعی تبریز در یک برنامه مدون فراهم شود.

کد N130824

وبگردی