آفتاب

حجم سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند به یک میلیارد دلار می رسد

حجم سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند به یک میلیارد دلار می رسد

خرمشهر- آبادان- ایرنا- معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: حجم سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند در سال آینده به یک میلیارد دلار می رسد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند، ˈسید علی موسوی ˈ افزود: این حجم سرمایه گذاری با توجه به گسترش محدوده منطقه آزاد اروند در سه بخش صنعت، تجارت و گردشگری افزایش می یابد.

وی اظهارکرد: افزایش محدوده منطقه آزاد اروند از 17 هزار هکتار به 34 هزار هکتار اقدام رو به جلو و موثری بود که موجب حضور سرمایه گذاران مختلف و متعدد در منطقه شد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به فعالیت های دولت تدبیر و امید در منطقه آزاد اروند و مدیریت جدید این منطقه گفت:اقدامات بسیاری خوبی در بخش سرمایه گذاری در این منطقه صورت گرفته است.

وی به جذب سرمایه گذار خارجی در این منطقه اشاره کرد و افزود: یک سرمایه گذار چینی با سرمایه ای افزون بر 200 میلیون دلار در بخش تولید پارچه بنر، آبیاری قطره ای، تولید لامپ خورشیدی و ساندویچ پنل در منطقه آزاد اروند حضور یافت.

موسوی اظهارکرد:امسال تاکنون 18 سرمایه گذار توانمند در بخش های مختلف منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری کردند.

وی اضافه کرد: شش هزار و 800 میلیارد ریال نیز در 10 ماه نخست امسال در این منطقه سرمایه گذاری شده که پیش بینی شده تا پایان امسال به هشت هزار میلیارد ریال برسد.

وی، حضور این سازمان را در پنجمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در کیش، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های این منطقه دانست و گفت: خوشبختانه مذاکرات خوبی در حوزه جذب سرمایه گذاری با سرمایه گذاران و مخاطبان هدف این منطقه انجام شد.ک/1

7100/7279/640
کد N130678

وبگردی